اولین جلسه هم‌اندیشی مدیر عامل با مدیران 9 ناحیه مشهد و مدیران شعب آن

جلسه هم‌­اندیشی مدیر عامل و مدیران 9 ناحیه مشهد خیریه آبشار عاطفه ها با هدف تبیین رسالت 3 قرارگاه محرومیت ­‌زدایی سه­‌شنبه 26 مهر در سالن قرآن و عترت تشکیل شد.

در این جلسه محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها، مأموریت­‌ها و روند اجرایی قرارگاه­‌های سه‌­گانه بنیاد آبشار عاطفه‌ها را برشمرد و هدف جلسه را هم‌­اندیشی حول پیشبرد اهداف دانست که خادمین بنیاد راه خدمتگزاری جهت محرومیت­‌زدایی را طی می­‌کنند.

 9 ناحیه مشهدحضور فولاد مدیرذ عامل بنیاد در جمع مدیران 9 ناحیه مشهد و مدیران شعب در اولین جلسه هم اندیشی مدیران

وی ابتدا از رسالت قرارگاه مرکزی گفت:" قرارگاه مرکزی مشهد در جهت انسجام، همکاری و تسهیل­گری برای ارائه خدمات به جامعه هدف و ساماندهی شعب در سطح مشهد و خراسان رضوی فعال شد تا ارتباط بین همکاران و مدیران را برای پیمودن راه و تحقق هدف مقدس الهی به سرانجام برساند. در کشور 3 قرارگاه محرومیت‌زدایی ایجاد کردیم: محمد رسول اللهِ تهران با 130 شعبه پشتیبان برای محرومیت‌­زداییِ جنوب 11 استان که در حال برنامه‌­ریزی، پشتیبانی، توسعه و هماهنگی است؛ نبی اکرمِ اصفهان با 80 شعبه پشتیبان و 10 استان غرب کشور که از البرز تا آذربایجان غربی به سمت غرب را مدیریت می­‌کند. سومی مرکزی در مشهد است و 10استان مانند اصفهان، سمنان، مازندران، گیلان، خراسان­‌ها  تابعه آنند. استان­‌های تابعه، معین­ و برای تحقق اهداف و فقرزدایی فعالند. خراسان رضوی یکی از 10 استان پشتیبان قرارگاه مرکزیِ مشهد است. ما در مشهد 9 ناحیه، 70 شعبه و در خراسان رضوی حدود 90 شعبه داریم و تابعه قرارگاه مرکزی­‌اند. این استان به 2 قسمت تقسیم شد؛ جنوبی که 32 شهرستان مانند نیشابور و سبزوار  و دومی بقیه شهر­های غرب استان را پوشش می­‌دهد و دو امور شعب تابعه( تهران و اصفهان با مدیران دارای تجربه ارتباط استانی) قرارگاه مرکزی هستند و دو امور شعبِ مشهد( رضوی و ثامن)  مأموریت مشخص یعنی توسعه، پشتیبانی و نظارت شهرها را انجام می­‌دهند. سه قرارگاه سیاست‌­ها و برنامه­‌های دفتر مرکزی را با کار ستادی محقق می­‌کنند".

حضور مدیران 9 ناحیه مشهد و شعب مشهد در نخستین جلسه هم اندیشی مدیران نواحی 9 گانه مشهد الرضا    سخنران مدیر عامل بنیاد موضع تبیین اهداف و رسالت 3 قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد در کشور 26 مهر 1401 سالن عترت و قرآن

فولاد  از دسته­‌بندی سه قرارگاه با مدیر­، معاون و 20 نیرو متخصص یاد کرد و افزود:" ارتباط نواحی و شعب مشهد و خراسان رضوی با قرارگاه مرکزی باید هماهنگ باشد چون دفتر مرکزی، سیاست را تنظیم و با نهادهای دولتی ارتباط دارد و کارهای بین­‌المللی را در راستا اهداف پیگیری می‌­نماید، لذا باید بار ترافیک اجرایی - عملیاتی این مرکز به سه قرارگاه انتقال می­‌یافت تا در کشور اهداف را تحقق بخشند: 1) نظارت بر اجرا برنامه‌­ها در شعب تابعه 2) حسابرسی شعب 3) در پشتیبانی شعب محروم با کمک شعب معین، تأمین کننده معوقات و خدمات جامعه هدف باشند 4) تشکیل جلسات هم­‌اندیشی حول اهداف با تعیین صورت جلسه و تصویب مصوبات با الگو 50 بند ابلاغ شده که این بندها را 3 قرارگاه­ در حوزه جغرافیایی خود باید تحقق بخشند و پس از به نتیجه رسیدن 1 یا 2 بند، بندهای بعد را اجرا کنند. این سه بازو با اجرا 50 بند طی تعهدی که مدیران­‌شان داده‌­اند در پایان سال نتیجه را به دفتر مرکزی به شکل کتابچه‌­ عملکرد قرارگاه در سطح مسؤولیت مدیر ارائه می‌­دهند. بندها را باید با کمک شعب در استان­‌های تابعه به ثمر رسانند تا در مرحله بعد سایر بندها را در افق پیش رو برای استمرار مدیریت قرارگاه دریافت کنند".

همچنین فولاد شیوه انفاق در بنیاد را در جهان و بین سازمان­‌های NGO ساختاری بی­‌نظیر با تحول ادواری خواند که هر دوره زمانی به یک عرصه جدید فعالیت در حوزه جفرافیایی خود با روش نوین دست می­‌یابد و اهداف آن  با توکل به ذات اقدس اله و توسل به اهل بیت به نتیجه مطلوب می­‌رسند.

دبیر خبر دفتر مرکزی:بیگلری

 

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, شهر مشهد الرضا, محمد جواد فولاد مدیر عامل, اولین جلسه هم اندیشی مدیران, مدیران نواحی مشهد, 9 ناحیه مشهد, قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد آبشار عاطفه ها, سالن عترت و قرآن, مهر سال 1401


Slide 1
اشتراک
مطلـب