به میمنت میلاد پیامبر(ص) اهداء بسته‌های لوازم‌التحریر در آستانه ماه مهر

بنیاد به کمک نیکوکاران در تمامی نقاط کشور بسته‌های نوشت‌افزار و مواد غذایی را به مناسبت میلاد پیامبر مکرّم اسلام و بازگشایی مدارس به دست دانش‌آموزان و مهرجویان خود رسانید.

به یمن میلاد با سرسعادت، 17 ربیع‌‌الاوّل سال1446 مصادف با شنبه 31 شهریور ماه سال1403، و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خادمین شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها از برگزاری جشن عاطفه‌ها و رزمایش و تحویل هزاران بسته نوشت‌افزار، کیف، کفش و لباس فرم به دانش‌آموزان مددجو و ایتام تحت حمایت، بسته مواد غذایی،. جهیزیه و برپایی موکب پذیرایی با همیاری خیّرین بزرگوار خبر دادند. بسته‌های آماده شده شامل دفتر، قلم، مداد رنگی، خودکار، پاک‌کن و تراش، خط‌‌کش، دفترچه و سایر اقلام تحصیلی بودند که به مدد تلاش و پیگیری خادمین و مهربانی هموطنان خیّر در بین دانش‌آموزان جامعه هدف توزیع گردید. برنج، روغن مایع، ماکارونی، سویا، رب، حبوبات، چای و قند، گوشت قرمز و سفید و برخی مواد بهداشتی و شوینده هم اقلام موجود در بسته‌های غذایی بودند. مواکب پذیرایی در شعب برخی شهرها نیز از شیفتگان خاتم‌النببین(ص) با ارائه کیک، آبمیوه، میان‌وعده، غذای گرم، چای، شربت و نوشیدنی استقبال کردند.

از سوی دیگر به میمنت میلاد پرنور حضرت محمد(ص) با موافقت محمدجواد فولا، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، مرکز مشارکت‌های مردمی امام رئوف(ع) مشهد فعالیت خدماتی خود را آغاز کرد. مدیرعامل بنیاد در مراسم افتتاح شعبه امام رئوف(ع) با تبرّک جستن به هدابت وحیانی قرآن کریم در عطا نمودن نعمت‌ها به خادمین خلق الله تأکید کرد:"خدا را شکر که این امکان فراهم شد تا مردم منطقه باهنر و رجایی بتوانند از این مکان بهره‌مند بشوند. با توجه به موقعیت منطقه در این حاشیه این اتفاق رقم خورد. در مسیر عمل خیر هر چه بیشتر جلو برویم دو کار خوب اتفاق می‌افتد یکی این که یک جمع نیازمندی را در یک منطقه جغرافیایی رفع فقر کرده‌ایم و یکی دیگر کارآفرینی اجتماعی است که از فرزندان همین جامعه هدف شاغل شدند و در خدمتگزاری و جذب منابع و کمک‌های مردمی نقش‌آفرینی می‌کنند".

وی همچنین در دو جشن بزرگ دیگر حضور یافت. اردو تفریحی بوستان مادر و کودک مشهد ویژه ایتام دختر و پسر همراه عیدی دادن توسط ایشان و غرفه تنقلات مورد علاقه کودکان و سخنرانی مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در جشن میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) مهدیه مشهد دو رویداد مهم مذکور بودند.  

بازی با انواع وسایل و اسباب‌بازی‌های پارک، حضور مادران در کنار کودکان و خادمین، غرفه چایخانه، غرفه پفک و پف‌فیل، پشمک تازه و داغ، اهداء هدایای مختلف و پذیرایی وعده نهار با ساندویچ سرد قسمت‌های متنوع اردو تفریحی بوستان مادر و کودک مشهد بود.

مهدیه مشهد جشنی را با بخش‌های متنوع شامل قرائت قرآن کریم،زیارت خاصّه امام رضاع)، پذیرایی عیدانه، سرود ملّی، سخنرانی پندآموز مدیرعامل، اجرا گروه سرود ممهدین‌المهدیون، سخنرانی جذّاب حجت‌الاسلام فیض آبادی به عنوان کارشناس خانواده، اجرا مسابقه آموزشی و اهداء جوایز میزبانی کرد. پایان‌بخش مراسم هم دادن عیدی توسط مدیرعامل به کلیّه مددجویان ِمیهمان و پذیرایی با غذای گرم برای وعده نهار بود. حاج محمدجواد فولا، در مهدیه مشهد سخنان خود را با حمد و ثنای خداوند متعال آغاز نمود و به تشریح آثار مثبت برگزاری مجالس گرامیداشت میلاد و شهادت اهل بیت(ع) پرداخت:"خداوند را سپاسگزاریم که لیاقت شایستگی خدمت را به بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها عطا کرده است تا در راستای نوعدوستی بتواند جامعه هدف خود را در میلاد اهل بیت(ع) خشنود سازد و در شهادت ایشان به سوگ بنشینند و سوگوار خاندان رسول الله باشند. اگر شما در ایّام ولادت‌ها و شهادت‌ها دامن اهل بیت(ع) را بگیرید تنها برون‌رفت از سختی‌ها و مشکلات اقتصادی و بیماری و رنج و غم و اندوه همین ایّام شهادت و ولادت این خاندان است که می‌تواند شما را در مسیری هدایت کند که در آرلمش زندگی را طی کنید پس اگر ما میلادها و. شهادت‌ها را برگزار می‌کنیم اگر شما را به این محافل مذهبی دعوت می‌کنند برای این است که بتوانید توسّل کنید ذکر بردارید دائم‌الصلوات باشید و همیشه این ارتباط قلبی و دلی را به محضر حضرات تقدیم کنید تا خداوند متعال برای حل مشکلات شما و رفع تنگناهای ازندگیتان با کمک عنایت اهل بیت(ع) مرتفع گردد لذا ما بر این اساس در طول 24 سال خانواده‌ها را در همین مسیر ارتباطی با همین محافل انس با امامت و ولایت برقرار کردیم و گروه گروه حجات خودشان را گرفتند و از چتر حمایتی خارج شدند. امیدوارم در این مجلس حاجت خودتان را از عنایت پیامبر عظیم‌الشأن از این میلاد بزرگ دریافت کرده باشید و خانه و زندگیتان را با نماز، دعا و قرائت قرآن انس بدهید و تصمیم بگیرید پیامبر(ص) را در محضر الهی قسم بدهید امام جعفر صادق(ع) را ضامن کنید در جوار علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) هستید شفاعت امام(ع) را بگیرید که به حق این میلاد و این روز عزیز ما را از گمراهی، بدی‌ها، زشتی‌ها و پلیدی‌ها نجات بدهد و درب رحمت را بر ما بگشاید".

خادمین خدوم و جهادگر درسایر  شعب میهنمان مثل تمامی سالیان خدمتگزاری خویش با افتخار با حضور مهرجویان، یاری نیکوکاران و مقامات سازمان‌های مختلف دولتی نیز با برگزاری مراسم فرح‌انگیز مختلف جشن و سرور، اقامه نماز جماعت و دعا، سخنرانی مذهبی، پذیرایی، اجرا مسابقات، مذهبی، فرهنگی، هنری و تفریحی و اهداء بسته‌های نوشت افزار به انضمام کیف و لبلس فرم و کفش  به استقبال این روز مبارک و سال تحصیلی جدید رفتند.

دشتستان با برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه توزیع کالاهای غذایی به نیت امام رضا(ع) ویژه مددجویان و ایتام با صرف هزینه‌ای بالغ بر 250 میلیون تومان همرا با پوشش بخش خبری سیمای استانی بوشهر، امورشعب حضرت علی اصغر(ع) با اجرا جشن و شادمانی، شعبه سمیرم با توزیع 240 بسته لوازم التحریر به اضافه 50 عدد کیف، استان سمنان با برگزاری رزمایش اهداء 1000 بسته لوازم التحریر به ارزش هرکدام 700 هزار تومان و حضور مقامات استانی مانند معاون امنیتی سیاسی فرمانداری و انعکاس خبری سیمای استان سمنان، شعبه ایتام و جهیزیه شاهرود سمنان با توزیه 130 بسته در جشن عاطفه‌ها، سبزوار با افتتاح شعبه جدید علی اصغر(نقاب) و توزیع بسته لوازم التحریر و مواد غذایی با شرکت خیّرین و نماینده بهزیستی و بازرسین امورشعب، عام و جهیزیه کرمانشاه با اجرا مرجله اوّل اهداء لوازم التحریر تهیه شده، امورشعب کاشان با فراهم نمودن نوشت افزار و کفش ویژه دانش آموزان تحت حمایت، شعبه معین الضعفا با برپایی جشن، امورشعب محبین تهران با اجرا سری دوم اهداء لوازم التحریر، امورشعب سیّدالکریم(ع) و ام‌ الأئمه(س)، امورشعب سلمان فارسی و عاشورا و ابوالقاسم و شعبه معاونت مرکزی کوثر طی روزهای اخیر تقدیم شادی و تجربه حس خوب باهم بودن را به هموطنان مددجو بر خود فرض دانستند.

دبیر خبر دفتر مرکزی:بیگلری

 

 

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها


Slide 1
اشتراک
مطلـب