به همت نمایندگی گچساران آبشار عاطفه‌ها؛ ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کفش بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود

اهدا لوازم التحریر هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس با شناسایی دانش آموزان بی‌بضاعت از طریق بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها نمایندگی گچساران اجرا می‌شود.

امسال نیز این شعبه، رزمایش آوای مهر را با توزیع ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کفش بین دانش آموزان کم بضاعت شهرستان به ارزش سه میلیارد ریال برگزار کرد.

سهیلا باشتویی، مدیر شعبه گچساران بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در این باره گفت: هر بسته شامل ۱۷ قلم لوازم التحریر شامل کیف، کفش، دفتر، خودکار، مداد رنگی، ماژیک، پرگار، دفتر یادداشت، لیوان، پاک کن، مداد تراش، خط کش، کفش است.

وی ارزش هر بسته را پنج میلیون ریال عنوان کرد و گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان ایرانی همه نوشت افزارها از نوع داخلی خریداری شده است.
باشتویی با بیان اینکه دانش آموزان بی بضاعت از قبل شناسایی شده و پیش از آغاز سال تحصیلی بین آنان توزیع می‌شود، افزود: این وسایل به همت قرارگاه محرومیت زدایی آبشار عاطفه‌ها و خیران گچسارانی تهیه شده است.
وی با اشاره به اینکه ۴۹۸ خانوار نیازمند در نقاط مختلف این شهرستان زیرپوشش حمایت‌های موسسه آبشار عاطفه‌ها هستند، افزود: همچنین ۱۴۰ کودک یتیم تحت پوشش آبشار عاطفه‌های این شهرستان است.
باشتویی اظهار داشت: این افراد از سوی این موسسه برای تحصیل، ازدواج آسان، اکرام ایتام و هزینه‌های درمانی حمایت می‌شوند.
گفتنی است بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در سال ۱۳۸۰ در سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) در مشهد مقدس تأسیس شده و استان های ایلام، بوشهر، کردستان، خراسان جنوبی، لرستان، گلستان، سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد از جمله استان‌های محروم هدف این موسسه خیریه هستند.
بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها بیش از ۶۰۰ شعبه در سراسر کشور و ۱۱۰ شعبه در تهران دارد.
لازم به ذکر است با توجه به شیوع کرونا و شرایط پیش آمده و براساس منویات مقام معظم رهبری این بنیاد تصمیم گرفت با توجه به وضعیت کشور نذورات خیران را در قالب رزمایش طرح آل کساء (پخت غذای گرم و بهداشتی در ماه رمضان و توزیع در مناطق محروم) و رزمایش‌های سبدکالا به نام کمک مومنانه، طرح آل یاسین و رزمایش عاشورایی و لوازم التحریر به نام رزمایش آوای مهر به استان‌های کم برخوردار اهدا کند.

خبرنگار: زهرا غفوریان

برچسب ها: گچساران, لوازم التحریر, کهگیلویه و بویر احمد, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها


Slide 1
اشتراک
مطلـب