دیدار محمدجواد فولاد با فرمانده سپاه یزد و خراسان شمالی با موضوع محرومیت‌زدایی

مدیرعامل خیریه آبشار عاطفه ها در جلسه با سردار زارع کمالی فرمانده سپاه یزد و سردار فرجی فرمانده سپاه خراسان شمالی، محرومیت­‌زدایی را محور گفتگوی خود قرار داد.

محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها، در روزهای سوم و چهارم شهریور ماه سال جاری طی دیدارهای جداگانه­‌ای که با فرماندهان سپاه پاسداران استان‌­های یزد و خراسان شمالی در جلسه شورای فرماندهی سپاه داشت درباره چگونگی فراهم نمودن شرایط و انجام اقدامات لازم برای اجرا طرح­‌های محرومیت­‌زدایی و رفع مشکلات اقشار محرم و نیازمند در استان­‌های مذکور با پشتیبانی بنیاد آبشار عاطفه­‌ها به بحث و تبادل نظر پرداخت.

دیدار محمد جواد فولاد با فرماندهان سپاه یزد و خراسان شمالی

بنا به گفته محمد جواد فولاد، برنامه‌­ریزی مشترک برای تسریع در ارسال هرچه بهتر کمک­‌ها به سیل زدگان استان یزد و همچنین تعیین منابع مالی لازم و تماس با خیرین برای تهیه جهیزیه زوجین خراسان شمالی بخش دیگری از این گفتگوها را تشکیل می‌­داد.

شایان یادآوری است همکاری بنیاد آبشار عاطفه‌­ها با سپاه در یاری محرومان کشورمان، علاوه بر مددجویان تحت حمایت خود، به ویژه در بحران­‌هایی نظیر شیوع بیماری کرونا، سیل استان­‌هایی مانند خوزستان، زلزله، آب رسانی به مناطق گرفتار معضل خشک سالی از جمله سیستان و بلوچستان و اجرا موفق رزمایشات مؤمنانه در چندین مرحله طی سال­‌های اخیر سبب هم ­افزایی ظرفیت‌های بنیاد و سپاه در ارتقا توان مدیریت بحران و افزایش کیفیت خدمات شده است.

در پایان جلسات، فرماندهان سپاه پاسداران استان­‌های یزد و خراسان شمالی با تشکر و قدردانی از خدمات همه جانبه و امیدآفرین مجموعه بزرگ بنیاد آبشار عاطفه­‌ها به مدیریت جهادی مهندس فولاد، برای ادامه همکاری­‌های نزدیک­‌تر در راستای پیشبرد اهداف نوعداستانه و آبادی کشور عزیزمان اظهار امیدواری کردند.

شعب خراسان شمالی شهریور 1401

مدیر جدیدشعبه عام یزد

انتصاب مدیر جدید شعبه درمان یزد

از سوی دیگر مدیر عامل بنیاد آبشار عاطفه­‌ها در ادامه سفرهای استانی خود هم زمان روزهای آغازین شهریور بازدید از امور شعب استا‌ن­های مذکور و انتصاب چند تن از مدیران جدید را در برنامه دیدارهای خود گنجانده بود. شعب عام و درمان یزد در روز چهارشنبه و ایتام و سادات بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، روز پنج شنبه شاهد حضور گرم و صمیمانه مدیر عامل بودند. 

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور:بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, مدیرعامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها, دیدار محمد جواد فولاد با فرماندهان سپاه, فرمانده سپاه یزد, فرمانده سپاه خراسان شمالی, انتصاب مدیر جدید شعب یزد, شهریور 1401


Slide 1
اشتراک
مطلـب