مدیرعامل بنیاد آبشار عاطفه‌ها: ما باید مؤذن در انفاق و احسان باشیم

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها به یمن آغاز ماه مبارک رجب و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در جلسه هم‌اندیشی که با حضور کلیه‌ی خادمین امورشعب نواحی یک و چهار و همچنین ستاد امور درمان و بهداشت کل کشور در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا شهر مشهد، روز پنج‌شنبه 14 بهمن ماه جاری برگزار گردید، به ایراد سخنرانی درخصوص رسالت الهی مجموعه بنیاد پرداخت.

محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، در جمع پرسنل حاضر در سالن محل برگزاری جلسه با بیان این نکته که گاهی ایثار با وقف زمان است و این یعنی حرکت جهادی، تصریح کرد: " ... ما در همین مسیری که آمدیم یک جبهه‌ علیه فقر شروع کردیم و فقرزدایی و محرومیت‌زدایی را به عنوان اصلی‌ترین الگو در محور بستر این خیریه قرار گرفته است و امروز 9 هزار نفر مثل شما دنبال حرکت مبارزه با فقر و محرومیت و کاهش فقر و محرومیت‌زدایی هستند ". 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به کاربرد معارف دینی مطرح شده توسط امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای کاهش فقر افزود: " ... ما آمدیم که حکم الهی را اجرا کنیم. ما آمدیم عین مؤذنی که اذان می‌گوید و همه را وادار به قرائت نماز می‌کند، ما باید مؤذنی در انفاق و احسان باشیم، فرابخوانیم قلب‌ها و دل‌های مؤمنین را. در مسیر خیرخواهانه، استمداد الهی را طلب کنیم و همه آنچه که فرامین الهی است به گوش خیر ونیکوکار برسانیم، این یعنی اجرای فرامین خدا در آیات کلام وحی... آنجا که می‌آیی گره‌گشایی می‌کنی، دست فقیری، بیمار دردمندی را می‌گیری ملائکه برای شما درود می‌فرستند و نثار درود از عرش الهی به مقام انسان‌هایی است با نیّت قربة الی الله همه فریادشان دادرسی برای فقیر است، برای یتیم است ... " .

فولاد در بخش دیگر سخنان خود به مناسبت آغاز دهه فجر، پیامدهای فراگیر پیروزی انقلاب اسلامی در جهان به ویژه در کشورهای اسلامی را یادآور شد و گفت: " امروز در تمام عرصه‌های جهان وقتی نگاه می‌کنیم می‌بینیم این جمهوری اسلامی همه ملت‌ها را به سوی نجات، به سوی بندگی در محضر معبود دعوت می‌کند. الگوی اصلی همه حرکت‌های جهان اسلام در کشورهای مختلف ملّت جمهوری اسلامی است.  امروز هسته‌های مختلفی در دنیا دارد شکل می‌گیرد برای اینکه بتواند به آنچه که این انقلاب اسلامی رسیده است، و با استقلال کامل برسد. ... [ملّت] باز هم مقاومت کرده‌اند و ملّت بازهم ندای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را به عنوان اصلی‌ترین محور،سرلوحه‌ی زندگی خود قرار دادند چون معتقد به امامت و ولایت هستند... ".

برچسب ها: محمدجواد فولاد, مدیر عامل, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, ماه رجب سال 1400 شمسی


Slide 1
اشتراک
مطلـب