فولاد در بازدید موکب اهل بیت: وحدت اسلامی در اربعین از برکات الهی است

فولاد در اربعین حسینی با حضور در موکب اهل بیت در عمود 794، شرکت در پیاده‌­روی اربعین را حقیقت آشکار برای زمینه­‌سازی ظهور مهدی آل محمد خواند.

فولاد موکب اهل بیت محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها، در جریان بازدید از مواکب بنیاد در عراق به ویژه موکب مرکزی با نام «اهل بیت(ع)» که در مسیر نجف به کربلا به خدمت‌رسانی شبانه‌روزی در ایّام اربعین مشغول است، ضمن عرض تسلیت این ایام،آن را زمینه‌­ای برای تحکیم وحدت اسلامی عنوان کرد:" در راستای فرامین مقام عظمی ولایت درخصوص پیاده‌­روی اربعین، طبق سنوات هر ساله بنیاد با ایجاد 14 موکب در مرزهای ایران و داخل  عراق خدمات ارائه می‌نماید. یکی از برکات الهی این است که در ایام اربعین، وحدت اسلامی شکل بگیرد و تمام مسلمانان به ویژه شیعیان از سراسر کشورهای جهان در حرکت اربعین شرکت می­‌کنند تا بتوانند اقتدار اسلام  را در راستای واقعه عاشورا به همه جهانیان بفهمانند و این یک حقیقت آشکار در زمینه­‌سازیظهور حضرت قائم(عج) است. بنیاد آبشار عاطفه­‌ها که هر ساله با ایجاد مواکب توانسته است گام اساسی در راستای خدمات زائر بردارد عمود 794 هم در  مسیر نجف به کربلا خدمات گسترده­‌ای را روزانه ارائه می­‌نماید انشاء­الله خدای متعال این خدمات را بپذیرد و از  نیکوکاران حسینی که مجموعه  بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها را همراهی می‌کنند امیدوارم که مورد قبول حضرت ابا عبد الله ­الحسین(ع) قرار گیرد و بتوانیم درمسیر اربعین هر ساله خدمتگزار زائران پیاده باشیم".

دکتر چمنی، معاون امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

 ابوالفضل چمندی، معاون امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، هم که در این بازدید در معیت مدیر عامل بنیاد آبشار عاطفه­‌ها بود با تمجید از خدمات بنیاد، آن را در مقیاس بین‌­المللی، دیپلملسی عمومی برای جمهوری اسلامی خواند :"  بنیاد آبشارعاطفه­‌ها با خدمات گسترده‌­ در مواکب پیوسته‌­ای که به زووار امام حسین دارد در حال خدمت‌رسانی است. این خیریه یک ظرفیت گسترده‌­ای را همواره در موقعیت­‌هایی که مردم به آن احتیاج دارند چه در موقع سیل، زلزله، اوضاع بحرانی، در زیارت‌­ها بخصوص زیارت امام حسین(ع)، اربعین [و] دهه آخر صفر نقش ویژه‌­ای را در خدمت­‌رسانی به مردم عزیزمان داشته است. اکنون هم خدمت حاج آقای فولاد و همه همکاران­ محترم­‌شان که  این روزها در حال خدمت­ به زوّار امام حسین هستند، خداقوت عرض می­‌کنم بخصوص در این ایّام که زوّار  کشورهای مختلف می‌­آیند و این یک دیپلماسی عمومی برای ما است و می­‌تواند موقعیت ما را ارتقاء بخشد فرهنگ اسلامی و انقلاب را ترویج کند".

محمدیان مدیر موکب اهل بیت عمود 794

ملیحه محمدیان، مسؤول موکب اهل بیت هم از فعالیت‌­های جدید سخن گفت:" بار دیگر به حمد الهی  موکبی را به نام اهل بیت در عمود 794 برای خدمات­‌رسانی به زائرین ابا عبد الله برنامه‌ریزی و احداث نمودهکه در این موکب خدمات شایانی به زائرین ارائه می­‌گردد مانند ایستگاه چایخانه، خیاطی، نانوایی، فرهنگی، آشپزخانه، هلال احمر و با حمایت خیرین دو دستگاه‌­یخ‌ساز خریداری شده و روزانه بیش از 1200 قالب یخ را برای خدمت به زائرین تولید می­‌کند. دستگاه مه­‌پاش هم جزء خدمات ویژه است که برای خنک­‌سازی زائرین در این ایّام بسیار گرم برنامه‌ریزی و استقبال ویژ­ه­‌ای از طرف زائرین شده است".

 ماحصل تکاپوی زحمت‌کشان موکب اهل بیت برای میزبانی شایسته از زائرین و ارائه به موقع خدمات، پخت و توزیع روزانه بیش از ده­ هزار انواع طعام گرم به علاوه چندین هزار وعده صبحانه و نوشیدنی­‌های گرم و سرد می­‌باشد.

دبیر خبر دفتر مرکزی:بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, مدیرعامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها, مواکب اربعین سال 1401 , موکب مرکزی آبشار عاطفه ها اربعین 1401 , بازدید مدیر محمد جواد فولاد و ابوالفضل چمنی از موکب اهل بیت


Slide 1
اشتراک
مطلـب