نشست هم اندیشی شورای عالی قوه قضائیه با نهادهای مردمی

در نشست هم اندیشی شورای عالی قوه قضاییه با نهادهای مردمی، آیت ا...رئیسی بیان نمودند

 نقش مردم در نظام اسلامی فقط رای نیست در اداره کشور هم باید مشارکت داشته باشند. پیامد جلب مشارکت و نقش آفرینی مردم در امور مرتبط با قوه قضاییه، اعتمادسازی است و در اینصورت قوه قضاییه ما در طراز نظام اسلامی خواهد بود

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه نقش مردم در نظام اسلامی فقط رای نیست و در اداره کشور هم باید مشارکت داشته باشند، پیامد جلب مشارکت و نقش آفرینی مردم در امور مرتبط با قوه قضاییه را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها، نشست هم اندیشی شورای عالی قوه قضاییه با نهادهای مردمی و آیین رونمایی و ابلاغ دستورالعمل «نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه» برگزار شد.

آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در این نشست ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید سرافراز، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی (رضوان الله تعالی علیه) اظهار کرد: از سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌هایی که به انحاء مختلف با اقشار مردمی مرتبط هستند و در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه حضور یافتند، قدردانی می‌کنیم. موضوع جلسه امروز حضور و نقش مردم در امور دستگاه قضایی و انجام وظایف و مسئولیت‌های قوه قضاییه است

آیت الله رئیسی با بیان اینکه در هر عرصه‌ای که مردم در آن حضور داشتند، شاهد حصول موفقیت بوده‌ایم، گفت: همین حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتوانه عظیمی برای همه مسئولان نظام و کشور است و جلوه‌ای از تداوم انقلاب و لزوم تحقق نظر مردم می‌باشد.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها جناب حاج آقای فولاد نیز بیان نمودند: در استان‌ها با حضور دادستان‌ها کمیته‌هایی در زمینه تحقق این دستورالعمل شکل گیرد.

وی همچنین از اعلام آمادگی برای حل مشکلات خانواده‌های زندانیان و تامین جهیزیه برای دخترانی که سرپرست خانواده آن‌ها در زندان است خبر داد.

مدیرعامل این سازمان از رییس قوه قضاییه خواست که با همکاری حوزه و دانشگاه برای اعزام اساتید به زندان‌ها به منظور ارتقاء سطح دینی زندانیان، اقداماتی را مدنظر قرار دهد.

 


Slide 1
اشتراک
مطلـب