همراهی موکب بنیاد آبشار عاطفه‌ها ایلام با کاروان‌های راهیان نور در یادواره شهدای بازی دراز

نمایندگی بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه‌­ها استان ایلام در پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری با برپایی موکب  یادواره شهدای بازی دراز در منطقه  مرزی سرپل ذهاب آمادگی خود را برای خدمت­‌رسانی به کاروان‌­های راهیان نور اعلام کردند.

بنا به گزارش مسؤول فرهنگی امور شعب نمایندگی بنیاد آبشار عاطفه‌­ها استان ایلام پیرو صدور دستورالعمل محمد جواد فولادپور، مدیر عامل بنیاد آبشار عاطفه‌­ها، در ارتباط با گرامیداشت و برگزاری طرح کشوری یادمان شهدای عملیات « بازی دراز » در ارتفاعات بازی درازِ محور سر پل ذهاب، این نمایندگی با استقرار موکبی در این منطقه، با ارائه خدمات رفاهی – فرهنگی به استقبال کاروان­‌های مسافری راهیان نور شتافت.

خادمین بنیاد آبشار عاطفه­‌ها استان ایلام که به منظور کمک به تأمین شرایط رفاهی حال مسافران، پذیرایی این موکب را عهده­‌دار بودند با حضور پرشور و گسترده مردم شهید پرور کشورمان در مناطق عملیلتی مواجه شدند و از مسافران در استراحت­‌گاهی که بنیاد در این منطقه مهیا نموده بود با ِسرو 10 تا 15 هزار لیوان چای پذیرایی کردند.

mokeb-elam

همچنین این نمایندگی در بخش ارائه خدمات فرهنگی، ضمن دایر نمودن یادواره شهدا بازی دراز جهت بازدید عموم، به معرفی فعالیت­‌ها و خدمات گسترده بنیاد در زمینه­‌های مختلف از جمله تهیه جهیزیه، درمان، ایتام و سادات، مهاجرین و ... پرداخت. بخش عکس یادگاری در محل برگزاری یادواره شهداء در جوار موکب، و الصاق برچسب با آرم بنیاد از دیگر برنامه­‌های فرهنگی این نمایندگی بود.

لازم به یادآوری است که «عملیات بازی دراز » در محور سر پل ذهاب - ارتفاعات بازی دراز  واقع در منطقه مرزی  کرمانشاه، به صورت نیمه گسترده در تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال 1360به فرماندهی مشترک  نیروهای نظامی سپاه و ارتش انجام و به این ترتیب امتیاز مهم دیده‌­بانی و تسلط بر ارتفاعات مرزی کرمانشاه از نیروهای عراقی بازستانده شد.

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور: بیگلری

 

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, موکب ایلام اردیبهشت 1401, ایلام یادواره شهدای بازی دراز 1401


Slide 1
اشتراک
مطلـب