همکاری صمیمانه "کاروان خدمت" فرمانداری دشستان و آبشارعاطفه‌ها در رزمایش مؤمنانه اردیبهشت 1401

پنجشنبه 22 اردیبهشت سال 1401گروه جهادی ثامن­‌الحجج(ع) امور شعب استان بوشهر نمایندگی دشستان به دعوت فرمانداری این شهرستان و در معیت تمامی نهادهای دولتی آن به صورت نمادین با اجرا رزمایشی هم‌دلانه، به 14 خانوار محروم و ایتام بخش بوشکان این استان  بسته‌­های معیشتی و بهداشتی شامل برنج، روغن، رب، ...  را به صورت توزیع منزل به منزل و حضوری به دست خانواده­‌های محروم رساندند.

در اجراء رزمایش خدمت­‌رسانی( کاروان خدمت) و برگزاری اردو جهادی 3 روزه دشستان، مقاماتی از کلیه سازمان­‌های دولتی و نظامی استان از جمله فرمانده سپاه جوادالائمه، اداره برق، هلال احمر، بسیج، بهداشت و درمان، گروه‌­های جهادی، ... به میزبانی فرمانداری این شهر شرکت داشتند.

11

در رزمایش فوق که بسته‌­های معیشتی و بهداشتی اهدائی آن را نمایندگی دشستان بنیاد تأمین نموده بود ارزش پولی هر بسته مبلغ یک میلیون تومان برآورد شده است. 

12

به گزارش مسؤولین رزمایش، هدف از برگزاری رزمایش کاروان خدمت بررسی و ثبت وضعیت معیشتی خانواده­‌های نیازمند به ویژه ایتام،  از نزدیک به همراه سرکشی از خانواده­‌های شهداء مناطق محروم بخش بوشکان، کلمه و روستاهای کم­برخوردار اطراف آن­‌ها بوده است.

بنا به گفته لیلا رزمجو، مدیر امور شعب بوشهر، طبق مذاکرات انجام گرفته فیما بین این نمایندگی با فرمانداری دشستان، تأسیس نمایددگی جدید بنیاد در منطقه محروم بوشکان درآینده نزدیک در دستور کار مسؤولین طرفین قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به بازتاب گسترده خبری رزمایش از رسانه‌ها و صدا و سیمای استان تصریح نمود طراح و بانی اجرا رزمایش بزرگ خدمت­‌رسانی (کاروان خدمت) و اردوی جهادی ۳ روزه، فرمانداری دشستان بوده است و مراحل بعدی رزمایش در هفته‌های آتی در دیگر مناطق محروم استان برگزار خواهد گردید.

لازم به ذکر است به درخواست فرمانداری دشستان، بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌­های این شهر انجام امور اداری و تحقیقاتی مربوط به تشکیل پرونده مهرجویی خانواده‌­های محروم را، که در حال حاضر تحت پوشش کمیته امداد امام هستند، به منظور تکمیل و ارتقاء کمک­‌ها مورد نیاز این عزیزان به عهده گرفته است تا از این پس این جمعیت هم به عنوان مددجو از خدمات بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها بهره‌­مند شوند.

 

دبیر خبر دفتر مرکزی: بیگلری


Slide 1
اشتراک
مطلـب