2000 بسته معیشتی به مهرجویان نمایندگی بنیاد آبشار عاطفه‌ها کرمانشاه تحویل داده شد

مدیر امور شعب نمایندگی کرمانشاه بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها از توزیع 2000 سبد معیشتی با پشتیبانی قرارگاه محرومیت‌­زدایی بین خانوارهای محروم تحت پوشش استان کرمانشاه خبر داد.

بنا به گفته مدیر امورشعب کرمانشاه تعداد 2000 سبد معیشتی با برگزاری رزمایشی با عنوان «رزمایش احسان و همدلی استان کرمانشاه یادواره شهدای بازی دراز» و به همت قرارگاه محرومیت‌­زدایی تهران در نیمه اردیبهشت‌ماه امسال به دست خانواده­‌های کرمانشاهی رسید.

رزمایش مذکور که به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی عملیات نظامی مشترک ارتش و سپاه در سال 1360 به همین نام در این استان مرزی به اجرا درآمد توسط خبرگزاری­‌های تقریب، الف، پانا و روزنامه روزگار ما، سایت آگهی­ چی ،24، 7010 و سایر خبرگزاری‌ها بازتاب خبری داشت.

فاطمه چوپانی، مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد آبشار عاطفه‌ها نیز با اشاره به اقلام غذایی هر سبد شامل برنج، چای، رب، ماکارونی، سویا، حبوبات و ... از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای منطقه­‌ی عملیاتی بازی دراز و تنگه مرصاد سخن گفت: "بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با همکاری 7 استان(زنجان، ایلام، همدان، قزوین، البرز، کرمانشاه و تهران) به مناسبت یادواره شهدای منطقه عملیاتی بازی دراز و تنگه مرصاد نسبت به برگزاری شش موکب و توزیع کیک، آبمیوه و آب معدنی و پذیرایی از زائرین مقبره این شهدای ارجمند و پخت بیش از 30هزار پرس غذای گرم جهت توزیع بین عاشقان نور و عرفان اقدام کرده است".

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر کمک­‌های نقدی نیکوکاران استان تهران جهت پرداخت هزینه­‌های مواد غذایی رزمایش کرمانشاه از ارزش پولی سبدها یاد کرد: "ارزش ریالی هر پک 400هزارتومان و ارزش کل به مبلغ 800میلیون تومان است و این هدایا را برای این افراد در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم، که در روز ۱۵ اردیبهشت با یاری پروردگار این مهم در قالب رزمایش احسان و همدلی در سرپل ذهاب برگزار شد ".

kermansho-manuer

وروایی، مدیر امور شعب استان کرمانشاه، نیز طی گفتگوی تلفنی با دبیر خبر دفتر مرکزی در تکمیل توضیحات خانم چوپانی اظهار داشت: "رزمایش اخیر در ورزشگاه معلم شهرستان سرپل ذهاب با حضور مقامات کشوری و لشکری در کنار مسئولین استانی ازجمله فرماندار، امام جمعه، فرماندهان سپاه، نماینده مجلس، رییس آموزش و پرورش، رییس بهزیستی، نماینده شورای شهر و دیگر مسئولین سرپل ذهاب همدوش مدیران و کارکنان بنیاد و قراگاه محرومیت‌­زدایی آبشار عاطفه‌ها برگزار گردید و طی مراسمی از پنج خانواده شهید شهرستان سرپل ذهاب تقدیر به عمل آمد".

وروایی همچنین با اشاره به بهره­‌مندی مواکب سایر نهادهای حاضر مانند تولیت امامزاده اسحاق و سپاه در منطقه از خدمات بنیاد به ویژه دریافت بسته‌های آب معدنی گقت: "خادمین بنیاد از چهار استان همدان، ایلام، البرز و قزوین با پشتیبانی قرارگاه در ارتفاعات سر پل ذهاب موفق به برپایی موکب و پذیرایی از مسافران راهیان نور شدند. قرارگاه نیز موکبی را در محل زیارتگاه امام­زاده احمد بن اسحاق شهرستان سر پل ذهاب و خادمین استان زنجان با حمایت قرارگاه موکبی را در تنگه مرصاد مستقر کرد ".

هر یک از مواکب بنیاد در منطقه بازی‌دراز طی روزهای فعالیت خود بیش از 10هزار تا چند ده هزار اقلام پذیرایی شامل چای، کیک، آبمیوه، آب معدنی و ... را ببن زائران و مسافران توزیع کردند.

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور: بیگلری

 

برچسب ها: ایلام, قزوین, البرز, زنجان, همدان, کرمانشاه, قرارگاه محرومیت زدایی, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, رزمایش همدلی کرمانشاه اردیبهشت 1401, یادواره شهدای بازی دراز


Slide 1
اشتراک
مطلـب