امور شعب مازندران بیش از 28000 قرص نان رایگان را به دست مددجویان مشهدی رساند

بنا به گزارش تصویری روابط عمومی امور شعب استان مازندران، این امورشعب به دستور مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها و به منظور اجرا طرح «پخت نان سنتی برکت» با همکاری جهادگران و خیرین مازندرانی توانست 28هزار و 480 قرص نان رایگان را در سفره مددجویان برخی شعب مناطق محروم مشهد قرار دهد.

امورشعب استان مازندران پیرو صدور ابلاغیه طرح «پخت نان در سراسر کشور» از سوی محمد جواد فولادپور، مدیر عامل بنیاد آبشار عاطفه‌ها، و با توجه به کمبود آرد و شلوغی و طویل بودن صف‌­های نانوایی­‌های مشهد در روزهای پایانی اردیبهشت ماه 1401، 28480 قرص نان را تهیه و روانه مشهد کرد.

bread2

بنا به گفته سعید راعی، مدیر امور شعب منطقه پنج مشهد، در 28 اردیبهشت ماه سال جاری سید آرش حسین­‌نژاد، مدیر امور شعب مازندران، با هماهنگی­‌های صورت گرفته با مدیر عامل و مدیر منطقه پنج مشهد اقدام به ارسال نان­‌های بسته‌­بندی برای برخی شعب مشهد نمود.

راعی، که مدیریت توزیع نان­‌های اهداء شده در مشهد را بر عهده دارد، در مصاحبه تلفنی با دبیر خبر دفتر مرکزی با اشاره به مشکل کمبود نان به دلیل زائر و مهاجرپذیر بودن مشهد گفت :" این تعداد نان به چهار شعبه فاطمة الزهرا(ویژه سادات)، مولی‌­­الموحدین، خیرالناصرین و باب‌الحوائج که در مناطق محروم مشهد واقع شده‌­اند، تحویل داده شد".

 دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور : بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, اردیبهشت 1401, اهدا 28480 نان توسط مازندران


Slide 1
اشتراک
مطلـب