انعکاس عطر عطوفت در جشن 24 سال خدمت و امانتداری

مدیرعامل در کنار خادمین شعب بنیاد همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) سالگرد تأسیس این مجموعه مردمی را پاس داشتند.

شادمانی که نیکوکاری و دستگیری خیِّرین در دل هموطنان و همنوعان نیازمند در سایه نگاه باعظمت خداوند مهربان می‌آفریند، رایحه کرامت انسانی و عطوفت زندگی و در یک کلام تجلّی جهاد در مسیر نور الی الله را نیز برای این قشر مهرورزِ به ارمغان می‌آورد. ارمغانی که حلاوت آن را اهالی خدوم و جهادگر بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در پرتو کسب فیض الهی و توفیقات ربّ جلی چشیده‌اند. با آغاز عید ملّی نوروز و به مناسبت میلاد دومین ماه بنی هاشم، امام  حسن مجتبی(ع) همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان خادمین جهادی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با توکل بر خداوند متعال و برپایی جشن‌‌ها و گستردن سفره‌های معنوی افطاری، میهمان پروردگار و میزبان مددجویان تحت حمایت شدند و به همین مناسبت جشن 24 امین سالروز تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها را با حضور 500 نفر از کارکنان شعب مشهد همانند سایر شعب سراسر کشور برپا کردند. همچنین در سال جاری همچون سنوات گذشته، در مراسم افطاری و درب منزل مهرجویان طرح توزیع غذای گرم و بسته‌های افطاری در حال اجرا می‌باشد. استان کردستان نیز با اهدا 280 بسته غذایی ویژه سه مناسبت بزرگ ماه رمضان، عید نوروز و سالگرد تأسیس بنیاد، بمانند سایر همکاران خود در اقصی نقاط ایران اسلامی گامی ارزشمند در جاده خدمت برداشتند.

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها با حضور مدیرعامل، فروردین ماه سال1403، مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا مشهد

خادمین شهر مقدّس مشهد، محل فعالیّت و تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‎‌ها، با همراهی مدیرعامل شامگاه میلاد دومین امام همام، امام حسن مجتبی(ع)، را فرصتی مغتنم شمردند تا با گردهم آمدن در سالن گل نرگس مجتمع فرهنگی آموزشی امام رضا(ع) از زحمات همکاران مخلص خود قدردانی به عمل آورند و تا نیروی امید و شادی به تقویت روحیه آنان شتابد و مسیر خدمتگزاری به خلق الله را با قدرت بیشتر بپیامیند. جشن مشهد در سالروز تأسیس بنیاد که در روز سه‌شنبه هفتم فروردین ماه سال1403 برگزار گردید با استقبال و شور بی‌نظیر 500 نفر از کارکنان نواحی مختلف مشهد روبرو شد. استقبالی که قرائت قرآن کریم، زیارت خاصّه حرت رضا(ع)، پخش سرود ملّی، سخنرانی مدیرعامل، گفتگوی گرم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی فیض‌آبادی، مبلۀغ مشاور طنّاز مذهبی، پخش عملکرد بنیاد، سه  اجرا پیاپی گروه سرود ممحّدون للمهدی(عج) و اجرا مسابقه فرهنگی بر هیجان آن افزود.

پیش از حضور محمدجواد فولاد، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، پشت تریبون، بانو رجبی، مدیر امورشعب مشهد که اجرا بخشی از برنامه را عهده‌دار بود، ضمن تمجید از خیرخواهی مدیرعامل از ابلاغ ویژه وی برای حضور پررنگتر مهرجویان در ماه بافضیلت خدای بزرگ سخن گفت:"به دستور حاج آقا فولاد هر شب به تعداد یاران امام زمان(عج)، 313 تن از مددجویان در تمامی [شعب] نواحی مشهد میهمان سفره افطار بنیاد آبشار عاطفه‌ها هستند".

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی فیض‌آبادی، فروردین ماه سال1403، مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا مشهد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی فیض‌آبادی سخنرانی خود را که جنبه آموزشی داشت با لحنی صمیمانه و دوستانه ارائه نمود. موضوع این کارشناس مذهبی اهمیّت خنده و شادی در نگاه اسلام برای کسب لذّت حلال و در مقابل کاستن از غم و اشک را محور سخنان قرار داد و چند قاعده‌ قرآنی را مطرح کرد:" اوّل قانوان خداوند را پیاده کنیم زیرا اجرا قانون خود و مردم زجر و رنج را به دنبال دارد. بیماری امروز فقرا و اغنیا جامعه ما این است که برای مردم زندگی می‌کنند و از زندگی لذّت نمی‌برند. قانون دوّم در درون خانواده باید لذّت برد تا با تکیه بر خداوند و توسّل به امام زمان برای داشتن دلی آرام به آرامش رسید. دعا، نماز و قرآن معجزه می‌کند [امّا] باید ظرفیّت خود را برای دریافت رحمت، برکت و نعمت پروردگار ایجاد کنیم و از او دور نشویم. ". وی با بیان اینکه منزل، پناگاه عاطفی است بر شناخت روحیّات و خواسته‌های زوجین و اعضاء خانواده از یکدیگر تأکید نمود. سوّمین قانون را به کسب لذّت براساس قرآن و روایات مطرح کرد:"از همه نعمات خداوند، فرصت‌های زندگی و استفاده به جا از آنها استفاده کنیم. اسلام دین شادی است به جای شمردن نداشته‌ها، داشته‌هایمان را بشماریم و قدر بدانیم".

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها با حضور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، فروردین ماه سال1403، مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا مشهد

محمدجواد فولاد سخنران بعدی بود که موضوع لذّت را مبنا صحبت‌های خود انتخاب کرد و اظهار داشت لذّت یکی از عواملی است که خداوند در دل موجودات جاری ساخته است:" قطعا لذّت از امید گرفته می‌شود و استمرار طول عمر و نعمات، ارمغان آن است و شاید بدون لذّت زندگی معنا پیدا نمی‌کرد. لذّت انسان را متعالی می‌کند. لذت دو معنا دارد لذت حلال و حرام. انسان یکی را انتخاب می‌نماید. لذت حلال انسان را به سوی نور و شادمانی حرکت می‌دهد. این نوع در فرد جاذبه ایجاد می‌کند چون در سمت الهی حرکت کرده است و اعتقاد راسخ به انبیاء، خداوند و کلام وحی و امامان دارد و به نوع حرام پشت کرده است پس خالق یکتا محبت چنین اشخاصی را در چشم مخلوقاتش قرار می‌دهد و همه چنین افرادی را محترم و دوست‌داشتنی می‌دانند. ولی لذت حرام گرفتاری و توبیخ الهی را به دنبال دارد. چنین انسانی از مبدأ هستی دور می‌شود و به مقصد هم نمی‌رسد و هیچ لذّتی از مسیر زندگی این دنیا و جهان عقبی نمی‌برد".

با حضور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، فروردین ماه سال1403، مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا مشهد

مدیرعامل در ادامه ارتباط لقمه حلال با لذت حلال را توضیح داد:"طبق آیات و روایات آنچه ما را به سعادت هر دو جهان می‌رساند لقمه و لذت حلال است. تن به لذت حلال دادن، دل ما را خانه خدا می‌سازد. اینگونه انسان در سلامت به سر می‌برد، ما را به ماوراء می‌رساند و پنهان‌ها و نادیدنی‌ها را بر ما مکشوف می‌گرداند. پس بر چنین لذتی حلال تکیه بزنیم ولی نوع حرام دل ما را سیاه و از خدا جدا می‌کند. پس میل به قوانین الهی داشته باشیم و از حلال استفاده کنیم چون خداوند لذت حلال را دوست دارد و برای انسان قرار داده است تا به مقام انسانیّت و کمال برسد".

حاج محمدجواد فولاد سپس از دستاوردهای بنیاد آبشار عاطفه‌ها به عنوان نمود حرکت در مسیر حلال نام برد:"آنچه امروز بنیاد به آن دست‌یافته براساس خلوص، کسب حلال و امانتداری بوده استهمه داشته‌ها، اندوخته‌ها، عزت‌ها، امداد الهی و برکات حاصله فقط به اذن ذات اقدس الهی و عنایت اهل بیت(ع) می‌باشد، به دلیل عمل، گفتار و رساندن امانت‌ها به دست اهلش از طریق قرائت قرآن، دعای توسّل و دعا و ذکر است. پس آنچه که مسلّم است و در تاریخ می‌ماند عملکرد ما در رسیدن به این فیض عظمی وتحقق اهدا می‌باشد و هر آنچه حاصل شده متعلق به خدای متعال و نه هیچ کس دیگر است. این مسیر، بستر آزمایش است تا در ورطه الهی بتوانیم از او معدل، نمره، درجه نیکوکاری، ایمانی و تقوایی بگیریم".

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها با حضور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، فروردین ماه سال1403، مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا مشهد

این مقام عالیرتبه در بخش انتهایی سخنان خود از رضا الهی و عمل خداپسندانه وقف یاد کرد:"رضا و خشنودی الله و امام زمان(ع) را برخودمان فرض بدانیم و زمانمان را براب اهل بیت(ع) وقف کنیم. انجام مسؤولیتمان فقط برای خداوند و نه غیر او یا خودمان باشد در این صورت لذت می‌بریم. آنچه که در این عالم می‌ماند و باید همراه ما باشد اعمال نیک ما است ما باید در این جایگاه از فرصت زمان استفاده کنیم. الله ما را به خدمت به فقرا، یتیمان، بیماران، کهنسالان، مهاجرین و همه انسان‌های محتاج وعده داده است. ما آماده‌ایم که در انجام این امتحان الهی، مسؤولیت‌پذیری و به ظهور رساندن اهداف نقش ایفا کنیم. پروردگار ما در یک باغ سبز قرار داده است و گل‌های آن اندوخته‌های حاصل از دعا فقیران، بیماران و یتیمان می‌باشد. در صورت کوتاهی، عمر و فرصت‌ها می‌گذرد و غبطه نصیبمان می‌شو پس در سال جاری با خداوند و حضرت مهدی(عج) عهد ببندیم که برای آنها خدمتگزار باشیم و رضا و خشنودی الله و حضرت قائم(ع) را بر خودمان فرض بدانیم  تا پاسخگوی مطالبات نیازمندان باشیم و زمانمان را برای آنان وقف کنیم. امیدوارم این مسؤولیت و رساندن امانت‌ها به دست اهلش تا پایان، جمع آوری حسنات را به دنبال داشته باشد".

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها با حضور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، فروردین ماه سال1403، مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا مشهد

در پایان جشن سالن نسترن مشهد، از تلاش خادمین  منتخب توسط مدیرعامل با اهدا هدایایی قدردانی به عمل آمد.

 محمدجواد فولاد، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، فروردین ماه سال1403

شعب بنیاد نیز در نقاط مختلف کشور هم همچون مشهد با برگزاری جشن‌های باشکوه به میمنت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و سالگرد تأسیس بنیاد همزمان این میلاد سراسر نور، در وعده افطار میزبان حضور بابرکت مددجویان در کنار کارکنان خود بودند تا با پشتگرمی به خداوند و به یمن این میلاد بزرگ، با آمادگی بیشتری برای خدمات‌دهی به هموطنان نیازمند قدم در مرکب سال نو گذارند. شعب بنیاد با توجه به میزان کمک‌های مردمی در هر وعده افطار تعداد از کثیری از مددجویان تحت حمایت را پذیرایی می‌کنند و هر شعبه بین از 100 تا 400 پرس غذای گرم نیز را علاوه بر برکات موجود در سفره افطار پخت و توزیع می‌کند. همچنین محفل انس با قرآن به صورت جزء‌خوانی نیز در برنامه ویژه ماه مبارک رمضان قرار دارد. دیواندره به مناسبت آغاز بیست و چهارمین سالگرد فعالیّت بنیاد با پشتیبانی منطقه 9 تهران نبی اکرم(ص) در نیمه ماه مبارک رمضان رزمایش اهدا 280 سبد مواد غذایی و بهداشتی را با حضور مسؤولین از جمله فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، رییس بسیج سازندگی و پوشش خبری به اجرا درآورد. شعبه عام کرمان گزارش 300 پرس، سقز اهدا 50 کارت هدیه 500 هزار تومانی، شعب همدان از جمله فامنین، شهرستان‌های خراسان جنوبی مانند خضری دشت بیاض پخت 250 پرس و قائن و ماژان و ایتام و درمان خراسان جنوبی، کرمانشاهی‌ها، چهارمحال و بختیاری مانند شهرکرد پخت 160 پرس غذای گرم، رامهرمز و شمس آباد و گتوند خوزستان، شعب آذربایجان غربی، خادمین کهگیلویه و بویراحمد، کارکنان قزوین، استان بوشهر و دشتستان و آبدان، شعبه لنده، آزادشهر، مازندران و گلستان، گنبد کاووس، تبریز میزبانی 700 مهرجو را در ورزشگاه این شهر همراه با انعکاس رسانه‌ای، امورشعب کردستان اهدا 100 بسته مواد غذایی عیدانه و ماه رمضان، اردبیل، خراسان شمالی، اصفهانی‌ها مجلش شادی ویژه ایتام وکودکان بدسرپرست، جهیزیه و درمان همدان، زنجانی‌هاهمّت خود از حضور در میهمانی معنوی الهی، شعبه معلولین کرمانشاه، شعب قزوین برپایی سفره اطعام ایتام مرکز مشارکت‌های مردمی ابن الرضا(ع) قزوین را ارسال کردند. صدها شعبه دیگر نیز در شهرهای شمال، جنوب، غرب و شرق نیز روایت افتخار و توفیق خود از استقبال ماه مبارک رمضان و عید نوروز را همراه با خیّرین و همدلی مهرجویان در قاب تصاویر بیان کردند.

تصاویر گلچین 

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها، با حضور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، فروردین ماه سال1403، مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا مشهد

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در شعب سراسر کشور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فروردین ماه سال1403

 

 

 

 

 

 

دبیر خبر دفتر مرکزی:بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, مدیرعامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها, شب قدر, رزمایش سبد غذایی, شعب بنیاددرسراسرکشور, جشن 24امین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها , حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی فیض‌آبادی , فروردین ماه سال1403


Slide 1
اشتراک
مطلـب