اهدا 500 جهیزیه به زوجین لرستانی در اردوی جهادی آبشارعاطفه ها در لرستان با حضور استاندار

 حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان دوشنبه، ۱۲ شهریور با توجه به اجرای اردوی جهادی و اهدا جهیزیه توسط سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشارعاطفه ها در جمع خبرنگاران اظهارکرد: تاکید رهبری و ریاست جمهوری این است که خدمات دولت به سمع و نظر مردم برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به این‌که سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان پیشنهاد تهیه جهیزیه برای نوعروسان لرستانی در قالب برگزاری یک همایش را ارائه کرد، افزود: اهدا ۵۰۰ سری جهیزیه با حضور مدیران استانی آبشار عاطفه‌ها و مدیرعامل این موسسه در خرم‌آباد برگزار می‌شود این در حالی‌است که به هر زوج، حداقل پنج قلم جهیزیه اهدا می‌شود. 

محمدجواد فولاد مدیرعامل سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشارعاطفه ها عصر چهارشنبه در آیین اهدای 500 سری جهیزیه به نوعروسان لرستانی اظهار داشت: هشت هزارو ٥٠٠ پزشک نیکوکار به صورت رایگان در کشور فعال بوده و با 400 بیمارستان و درمانگاه برای تعامل تفاهم نامه امضا شده است.

وی ادامه داد: با انفاق تمامی نیکوکاران در کشور چهار هزارو 500 خانواده از چتر حمایتی خارج و توانمند شده اند.
فولاد با اشاره به کمک رسانی خیرین در مدیریت بحران در کشور افزود: 35 میلیارد ریال در زلزله سال گذشته سرپل ذهاب کرمانشاه توسط خیرین خدمات‌دهی شد.

وی گفت: بسیاری از وجوهات اهدا شده توسط خیرین سرمایه‌گذاری و کار خانگی ایجاد شده و تلاش می‌کنیم بسیاری خانوارها را در این راستا به استقلال مالی برسانیم.
وی ادامه داد: گروه جهادی آبشار عاطفه ها از اقشار محروم جامعه شکل گرفته و 98 درصد کادر اداری آن را خواهران تشکیل داده اند و در تمامی استان ها و شهرستان ها فعال بوده و در جهت رسیدن به اهداف آبشار تلاش می کنند.

مدیر عامل سازمان مردم نهاد و خیریه آبشار عاطفه ها با اشاره به اینکه قبل از ازدواج و پس از آن برای پایداری خانواده آموزش های بهداشتی، درمانی و پزشکی را به زوجین ارائه می دهیم افزود: پایداری خانواده بر اساس آموزه های دینی در دستور کار بوده و تاکنون توانستیم برنامه‌ریزی خوبی را در این راستا انجام دهیم.

فولاد اضافه کرد: تفاهم نامه ای بین سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در خدمتگذاری فی مابین امضا شده و با کمک یکدیگر خدمات شایانی را در بخش‌های مختلف به محرومین اعطا خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه لرستان در موکب های کربلا در دهه پایانی ماه صفر سال گذشته بهترین خدمات را ارائه داده است بیان کرد: در بحث کارآفرینی و اشتغال لرستان با موفقیت کار خود را انجام داده و شعب ها در سراسر کشور همسو شده اند.

2888797
photo_۲۰۱۸-۰۹-۰۶_۲۱-۲۰-۰۰
photo_۲۰۱۸-۰۹-۰۷_۰۹-۳۲-۲۲
photo_۲۰۱۸-۰۹-۰۷_۱۱-۳۴-۵۸
ZJyLczt23hYU

برچسب ها: جهیزیه, مسئولین, خیرین, دولت, ازدواج آسان, استانهای غربی, لرستان, اردوی جهادی, مهرورزی, محمدجواد فولاد


Slide 1
اشتراک
مطلـب