برکت جاری غدیر در جشن اکرام خیرین و سادات مشهدی با حضور مدیر عامل بنیاد آبشار عاطفه‌ها

خادمین پرتلاش بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها ناحیه 5 مشهد در آستانه عید بزرگ غدیر و به منظور پاسداشت دهه امامت و ولایت، جشن اکرام خیرین و سادات تحت حمایت شعبه فاطمة­الزهرا این ناحیه را در  22 تیر ماه جاری با دعوت از گروه سرود عرفان و تیم شعبده‌­بازی بین‌المللی راما، حجة­الاسلام ایزدخواه، و با اجرا سعید حق‌­بین، مجری معروف صدا و سیما مشهد و حضور سعید راعی، مدیر امور شعب ناحیه 5، برپا نمودند.

مسوولین ناحیه 5 بنیاد آبشار عاطفه‌­ها میزبان خیرین و مهرجویان سادات خود شدند تا با ایجاد اوقاتی شاد و به یادماندنی، ضمن خلق خاطره­ زیبا برای این خانواده­‌ها، وظیفه پاسداشت افضل­‌ترین عید شیعیان، عید امامت غدیر خم، و انجام رسالت خود در زنده نگه داشتن فلسفه این واقعه الهی را در محضر پروردگار و مولا علی(علیه‌السلام) خالصانه انجام داده باشند.

443631

در مراسم اکرام خیرین و سادات مهرجو تحت حمایت شعبه فاطمة­الزهرا ناحیه مذکور که در سالن همایش­‌های شهید حاتمی مشهد برگزار گردید، محمدجواد فولادپور، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌­ها و حجة­الاسلام والمسلمین ایزدخواه به ایراد سخنرانی پرداختند.

فولادپور با خاطر نشان کردن جایگاه بنیاد آبشار عاطفه‌­ها در داخل و خارج مرزهای کشورمان به عنوان بزرگ‌ترین خیریه ایران از نظر کلیه ابعاد تشکیلاتی، جمعیت حمایتی و حامیان خود، تصریح کرد: "پشتیبانان، نیکوکاران و خیرینی هستند که بذل می­‌کنند و این آمار نشانگر اعتماد این جمعیت نیکوکاری است که در اداره بنیاد به خوبی نقش ایفا می­‌کنند و مجموعه را توسعه دادند که امروز چه در ایران اسلامی [و] چه در بسیاری از کشورها، فعالانه در میدان محرومیت‌­زدایی توانسته جماعتی را گرد سفره ولی نعمتمان، علی­‌بن­‌موسی­‌الرضا(علیه‌السلام)، جمع کند و ما خادمین خدمتگزار و این سفره‌­گردان در دیار ایران اسلامی و در دیگر کشورهای اسلامی باشیم".

وی در ادامه، منش مولا علی(علیه‌السلام) در بذل و بخشش و رفع نیاز نیازمندان را محور سخنان خود قرار داد و افزود: "امیر مؤمنان با همه ولی، حجت و معصوم بودن در نخلستان­‌های عصر امامتش با کیسه­‌های آذوقه، شب­‌ها در خانه محرومان را دق‌­الباب می­‌کرد و آرامش خانواده محروم را و اکرام ایتام را در تأمین نیازمندی­‌ها وجه همت قرار می­‌داد به این دلیل که در دل شب­ بتواند رضایت پروردگار را حاصل کند. این مرام، روش و منش علی­‌بن­‌ابیطالب  است که به عنوان اولین امام و جانشین پیامبر عظیم‌­الشأن ما در این واقعه غدیر رخ داد. راه علی همین است که ما باید بخشی از مال را بذل کنیم و از مهربانیت پروردگار بهره­‌مند بشویم و مهرورزی کنیم".

WhatsApp-Image-2022-07-17-at-10.48

اکابری، مدیر شعبه فاطمة­الزهرا، نیز در گفتگو با دبیر خبر دفتر مرکزی با اشاره به  سه هدیه ویژه این مراسم یعنی سفر زیارتی کربلا، برای مهرجویان از مهم‌­ترین نکات سخنان آقای ایزدخواه در ارتباط با غدیر و خانواده یاد و تصریح کرد: "در این مراسم با هدف تقدیر از خیرین و تجلیل مقام سادات به خیرین، تندیس و به سی نفر از مهرجویان کارت هدیه 500هزار تومانی و سایر میهمانان حواله 300هزار تومانی تقدیم گردید. خیرین سادات علاوه بر تندیس، یک شال سبز هم به رسم یادگار دریافت نمودند".

3_20220717-09Julth_1

وی در بخش پایانی گفتگو اظهار نمود: "طبق برنامه مشخص شده به مهرجویانی که در مراسم شرکت نداشتند یک پک خوار و بار و 200 حواله طعام گرم اختصاص داده شده است؛ در روز عید هم 2000 غذای گرم در چند مرحله به مهرجویان شعبه تحویل داده خواهد شد".

 خیرین نیز در حاشیه این مراسم، که توسط سیمای استانی مشهد پوشش رسانه‌ای داده شد، صحبت­‌های شنیدنی راجع به انفاق و نیکی داشتند. یکی از خیرین حاضر در سالن، با اشاره به آیه قرآن گفت: "خداوند عالم از خصایص متقین فرمودند که انفاق می­‌کنند از آنچه روزی داده شده‌­اند و امّا آن چیزی که بهترین هست، انفاق پنهانی است".

همچنین در این مراسم گزارش مصوری از عملکرد و خدمات حمایتی سال گذشته شعبه فاطمة­الزهرا در ورودی و لابی محل برگزاری مراسم در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شده بود.

دبیر خبر دفتر مرکزی: بیگلری

 

برچسب ها: عید غدیر, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, دهه امامت, اکرام خیرین و سادات


Slide 1
اشتراک
مطلـب