تأیید موفقیت و کارنامه درخشان آبشار عاطفه ها توسط وزیر کشور

وزیر کشور در دیدار با نمایندگان نخبه مردمی، موفقیت و کارنامه کاری خیلی خوب بنیاد را ستود.

بعدالظهر روز یک‌شنبه نهم اردیبهشت ماه سال جاری نخستین نشست پاسخگویی چهره به چهره وزیر کشور با نمایندگان نخبه تشکل‌های مردمی به میزبانی و ابتکار مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهوری و به مناسبت روز شوراها برگزار گردید.

حجت‌السلام والمسلمین احمد صالحی، رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، از اهمیّت دادن و اهتمام وزارت کشور و مرکز تحت مدیریت خود برای حل مسائل و مشکلات مردم سخن گفت:"وزارت کشور اوّلین وزارتخانه‌ای است که پاسخگوی مشکلات و مسائل مردم به صور چهره به چهره می‌باشد. امروز با حضور وزیر کشور دغدغه‌های مردم به صورت حضوری توسط نمایندگان آنها بیان می‌شود".  بخش خبری صدا و سیمای  ملی جمهوری اسلامی ایران این نشست را پوشش خبری گسترده داد. 

حضور محمدجواد فولاد، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریّه آبشار عاطفه‌ها، در نخستین نشست پاسخگویی چهره به چهره وزیر کشور و  رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری  با نمایندگان نخبه تشکل‌های مردم نهاد، اردیبهشت ماه سال1403

بنا به گزارش گروه سیاسی حیات احمد وحیدی، وزیر کشور، با تبریک روز شوراها، که یادآور حضور مردم و تصمیم‌گیری‌های مردمی است، شنیدن سخن و اقدام در جهت خواست آنان را وظیفه دولت معرفی کرد  تصریح نمود:" وظیفه دولت مردمی این است که حرف مردم را خوب بشنود و مشکلات را با کمک خود مردم حل کند".

حضور محمدجواد فولاد، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریّه آبشار عاطفه‌ها، در نخستین نشست پاسخگویی چهره به چهره وزیر کشور و  رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری  با نمایندگان نخبه تشکل‌های مردم نهاد، اردیبهشت ماه سال1403

محمدجواد فولاد، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریّه آبشار عاطفه‌ها، دومین میهمان جلسه بود که به تشریح مسائل مدّنظر خود در راستای کمک به تسریع عملی شدن شعار سال1403،جهش تولید و مشارکت مردم، پرداخت. وی به توانمندی تمامی تشکّل‌ها برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد:" نیاز است همه تشکّل‌هایی که مجوز دریافت کرده‌اند شناسایی شوند و از توانمندی آنان در جهت تحقق شعار سال بهرهبرداری شود". حاج محمدجواد فولاد عدم رتبه‌بندی تشکّل‌ها را یکی از معضلات فعّالیت سازمان‌های مردم نهاد دانست و تأکید کرد:" رتبه‌بندی می‌تواند در ارتقاء و بهبود عملکرد تشکّل‌ها کمک کند و تأثیر خوبی در روند توسعه نهادهای مردمی داشته باشد". مدیرعامل بنیاد که یکی از پرتلاش‌ترین مدیران فعّال در عرصه خدمات حمایتی اجتماعی است پیگیری تصویب قانون سازمان‌های مردم نهاد، دستیابی به مردمی سازی، که دولت سیزدهم به مدّت دو سال است که در حال پیگیری است، تشکیل قرارگاه مشارکت مردمی و اجلاس مؤسسات خیریه جهان اسلام را نیز خواستار شد؛ موارد مهمی برای اجرا هرچه برنامه‌های خدمات‌رسانی می‌باشند.

نخستین نشست پاسخگویی چهره به چهره وزیر کشور

وحیدی، در پاسخ به مطالبات و دغدغه‌های محمدجواد فولاد با تحسین موفقیت و کارنامه کاری خیلی خوب بنیاد آبشار عاطفه‌ها از در دستور کار قرار دادن رتبه‌بندی تشکل‌ها خبر داد:" پیشنهاد ایجاد اتحادیه خوب است البته نوعی از اتحادیه را داریم ولی باید آن را تثبیت کنیم. وجود قانون هم می‌تواند برای تشکل‌های مردم نهاد مؤثر باشد. می‌توانیم ایجاد قرارگاه مشارکت مردمی را را در همه مسائل دنبال کنیم".  از سوی دیگر وزیر کشور  ارتباط و پیگیری ارتباط با تشکل‌های مردم نهاد اسلامی را ارزشمند خواند و بر انتخاب  چند تشکل‌ مردم نهاد مهم به عنوان محور ارتباط تأکید کرد:"اگر برخی از تشکل‌ها بتوانند میدان‌دار ارتباطات در حوزه جهان اسلام باشند ایده خوبی است. یکی از ابعاد کاری ما به ویژه با کشورهای اسلامی فعالیت در حوزه ارتباطات مردمی است و تشکل‌های اصلی توانمند می‌توانند ظرفیت‌های ارتباطات را بالفعل کنند".

دبیر خبر دفتر مرکزی:بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, مدیرعامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها, حجت الاسلام احمد صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری, اردیبهشت ماه سال1403, احمد وحیدی، وزیر کشور, نخستین نشست پاسخگویی چهره به چهره وزیر کشور با نمایندگان نخبه تشکل‌های مردمی


Slide 1
اشتراک
مطلـب