تنورهای همدلی خراسان رضوی با ابلاغیه مدیر عامل بنیاد بین‌المللی آبشارعاطفه‌ها روشن شد

تنورهای پخت نان سنتی به صورت رایگان در قالب طرح «نان سنتی برکت» توسط شعب مشهد و شهرستان‌های استان خراسان رضوی خیریه آبشار عاطفه ها از اواخر اردیبهشت فعالیت خود را آغاز کردند.

زهره حسینی، مدیر امور شعب خراسان رضوی، در گفتگوی تلفنی با دبیر خبر دفتر مرکزی با بیان اینکه در پی صدور ابلاغیه مدیر عامل بنیاد در خصوص راه‌­اندازی تنور پخت نان رایگان برای اجرا طرح «نان سنتی برکت» در کلیه شعب استان‌­های سراسر کشور، شعب مشهد پخت نان رایگان را از روز دوشنبه 27 اردیبهشت سال 1401 شروع نمودند گفت: "در دفتر مدیریت امور شعب خراسان رضوی با همکاری مدیران زیرمجموعه منطقه شعب مشهد مقدس، پخت روزانه 1000 قرص نان را برنامه‌ریزی کرده‌اند ".

وی با تصریح اجرا طرح مذکور در روزهای آتی توسط تمامی شعب کشور خاطر نشان کرد: "این طرح با توجه کمبود آرد نانوایی­‌های سطح کشور و افزایش قیمت­ کالاها به اجرا درآمده است و در حال حاظر به طور موقت به صورت شبانه‌­روزی در مشهد پخت نان صورت می­‌گیرد".

حسینی در ادامه با اشاره به دائمی بودن این طرح در شعب بنیاد افزود: "پخت و تحویل نان برای وعده ناهار و شام انجام می‌شود و اگر شعبه‌ای از روز گذشته نان دراختیار داشته باشد برای وعده صبحانه نیز در اختیار مددجویان خود قرار خواهد داد".

n1

حسینی در پایان با سپاسگزاری از زحمات خادمین این مجموعه که از ساعت 4 صبح تا 8 شب مشغول خدمت‌گزاری به جامعه هدف و دیگر اقشار جامعه می‌باشند، از دعوت به همکاری مهرجویانی که در زمینه پخت نان مهارت و تجربه دارند سخن گفت و اظهار داشت هر شعبه به مددجویان خود بر اساس نیاز و همچنین تعداد درخواست آن­‌ها(معمولا دو برابر تعداد درخواست شده)، نان تازه رایگان را می‌­پزند و تحویل مراجعه کنندگان می­‌دهند.

شایان یادآوری است شعب به دستور مدیر عامل بنیاد در مرحله نخست اجرای طرح فوق، اقدام به خرید تنورهای پخت نان کرده‌اند. همچنین هزینه دستمزد نانوایان و آرد مورد نیاز را با کمک خیرین خود تأمین و پراخت می‌­نمایند.

 

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور : بیگلری

برچسب ها: مشهد, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها


Slide 1
اشتراک
مطلـب