حضور دانش‌آموزان خرم‌آبادی تحت حمایت بنیاد در موزه حیات وحش

در روزهای پایانی اردیبهشت ماه جاری و در آستانه روز جهانی موزه و میراث فرهنگی، که در سال 1401 ه.ش. برابر با 28 دومین ماه از فصل بهار است، نمایندگی خرم­آباد برای چند تن از دانش­‌آموزان دختر تحت حمایت خود اردو بازدید از موزه حیات وحش این شهرستان را به اجرا درآورد.

بنا به گفته جودکی، مسؤول فرهنگی شعبه عام خرم آباد، به منظور آشنا نمودن دانش آموزان گروه سنی کودک و نوجوان تحت پوشش خود با طبیعت و زندگی وحوش استان و فرهنگ موزه‌گردی، پنجشنبه 22 اردیبهشت سال 1401 تعداد ده نفر از دختران دانش آموز تحت حمایت نمایندگی بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها را طی رایزنی و هماهنگی واحد مشارکت­‌های مردمی این نمایندگی با مسؤولین سازمان موزه‌­ها و میراث فرهنگی شهرستان خرم آباد،  به اردوی تفریحی – فرهنگی « بازدید از موزه حیات وحش » دعوت کردند.

kh1

وی در ادامه با بیان اینکه این دختران در مقطع ابتدایی و متوسطه اول مشغول به تحصیل هستند افزود : " مسؤولین موزه به صورت رایگان پذیرای بچه‌­ها بوده‌­اند ".

در رابطه با ضرورت برگزاری اردوهایی از این دست باید در نظر داشت موزه‌گردی آشنایی با پیشینه تاریخی و فرهنگی یک ملت است، پس دانش‌آموزان باید بدانند پیشرفت یک کشور در گرو حفظ و نگهداری از آثار طبیعی، تاریخی و موزه‌ها و اماکن گردشگری است و کشوری که به تاریخ و فرهنگ خود بی‌­تفاوت باشد از چرخه پیشرفت جهانی عقب خواهد ماند.

 

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور : بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, اردیبهشت 1401, موزه حیات وحش خرم آباد


Slide 1
اشتراک
مطلـب