حضور مدیرعامل و خادمین بنیاد آبشار عاطفه‌ها در اجتماع بزرگ حماسه 9دی

مدیرعامل و خادمین بنیاد آبشارعاطفه‌­ها در سراسر کشور با حضور در مراسم نهم دی ماه، خاطره حماسه این روز را پاس داشتند.

محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشارعاطفه‌­ها، در کنار کارکنان و مهرجویان شعب مختلفِ سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی روز نهم دی ماه که «روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت» نامگذاری شده است، قاطعیت خود را در تجدید پیمان با آرمان­‌های ملّی – مذهبی خدشه­‌ناپذیر همچون لزوم حفظ استقلال مرزهای اسلامی، فرهنگی، ملّی و خاکی کشورمان در مقابل نظام امپریالیستیِ سلطه‌­طلب اعلام کردند. شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی شعار اصلی مراسم این روز در سال 1401 را «میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن» اعلام کرده بود.

حضور مدیر عامل بنیاد بین¬المللی خیریه آبشار عاطفه¬ها در کنار کارکنان شعب مختلف مشهد در مراسم 9 دی ماه سال 1401

شعب بنیاد آبشار عاطفه‌ها شهر مشهد با حضور گرم مدیر عامل بنیاد، شعبه چرداول و مهران و آبدانانِ استان ایلام، آزادشهرِ گلستان، آستانه و تالش و صومعه‌­سرا و خمامِ استان گیلان و ایتامِ رشت، شعب زیرمجموعه قرارگاه محرومیت‌­زدایی جنوب کشور و قرارگاه محرومیت‌­زدایی و جهاد سازندگی نبی اکرم(ص) در تهران مانند امور شعب امام زین‌­العابدین(ع)، چهار محال و بختیاری، ایتام و عامِ خرم آباد در استان لرستان، ایتام و ساداتِ بجنورد، ایتام و سادات سمنان، بهبهان و شوش و اهوازِ خوزستان، نعتوِ تربت جام، کامیارانِ کردستان، خمینِ استان مرکزی، شوسفِ خراسان جنوبی و فاروج از شهرستان­‌های تابعه استان خراسان شمالی در مراسم نهم دی ماه شرکت داشتند و یاد این روز را بنا به اقتضا زمان، در روزهای پنجشنبه و جمعه، 8 و 9 دی ماه  گرامی داشتند. شعب استان تهران از جمله مناطقی بودند که مراسم مذکور را در ظهر روز پنجشنبه همراه با هموطنان این خطه به جا آوردند.

امور شعب استان چهار محال و بختیاری

همچنین بعضی از شعب بنیاد آبشار عاطفه‌­ها علاوه بر شرکت در راهپیمایی همگانی، برنامه­‌های متنوع دیگری را برای شرکت ­کنندگان در نظر گرفته بودند. شعبه اهواز با توزیع سبد کالا، خرما و نوشیدنی زعفرانی در این عرصه حاضر شد. در استان خراسان رضوی و شمالی، ایلام و سایر شعب کارکنان شعب تراکت ویژه این روز را بین عموم مردم توزیع نمود و در محل برگزاری نماز ضمن معرفی کتاب «سردار سلیمانی» مسابقه نقاشی را برای کودکان تحت حمایت اجر ا نمودند.

شعبه دارالایتام کاشمر در خراسان رضوی

حماسه 9 دی ماه با مهار و خنثی نمودن حوادث سال 1388 موسوم به «فتنه 88» نشانگر آگاهی سیاسی مردم برای عبور از فتنه­‌گری­‌های نقش بسته بر پشت پرده حوادث داخلی کشور به سرمداری آمریکا، اسراییل و ابرقدرتان اروپایی است که در قرون اخیر برای چپاول ثروت­‌های طبیعی و نابودی ارزش­‌های اسلامی به ایران و مردمانش چشم طمع دوخته­‌اند و به اذعان بسیاری از فعالان عرصه سیاست، حفظ انقلاب اسلامی ایران یکی از مهم­‌ترین پیامدهای 9 دی می‌­باشد.

تصاویر برگزیده از حضور باصلابت خادمین بنیاد آبشار عاطفه‌ها در مراسم حماسه 9 دی ماه سال 1401

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور:بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, مدیر عامل بنیادبین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, حماسه 9 دی ماه, روز 9 دی 1401, روز بصیرت و میثاق امت با ولایت


Slide 1
اشتراک
مطلـب