خدمات بی‌نظیرِ مهدویِ 30 موکب درعید نیمه شعبان

همزمان با میلاد حضرت مهدی(عج)، آن مصلحِ موعودِ الهی، 30 موکب بنیاد آبشارعاطفه‌ها از سراسر کشور در جوار مسجد مقدس جمکران میزبانی منتظران ایشان را به جا آوردند.

محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ضمن بازدید از فعالیت مواکب که در جریان کیفیت خدمات تدارک دیده شده قرار گرفت با حضور در رادیو موکب، در پاسخ به سؤال مجری برنامه در ارتباط با افراد و بخش‌های تحت پوشش بنیاد اینگونه توضیح داد:" ما اقشار مختلفی از جمعیت آسیب‌پذیر، حدود 400 هزار نفر را در کلیه شعب بنیاد تحت حمایت داریم که با جمعیت بالغ بر یک میلیون و سیصد و هفتاد و دو هزار نیکوکار در سراسر کشور پشتیبانی و حمایت می‌شوند؛ حامیانی که از اهداف ما در راستا محرومیت‌زدایی نفش ایفا می‌کنند".

محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، مصاحبه با برنامه رادیو موکب مسجد جمکران نیمه شعبان سال 1401

مدیر عامل بنیاد آبشار عاطفه‌ها ادامه داد:" در حوزه خانواده بیشترین پوشش را ارائه می‌دهیم که مهم‌ترین آن خانم‌های بی‌سرپرست، بدسرپرست و کسانی هستند که با مشکلات حاصل از طلاق مواجه شدند و همچنین اکرام ایتام را هم به طور وسیع اجرا می‌کنیم".

مدیر عامل بنیاد آبشار عاطفه‌ها ادامه داد:" در حوزه خانواده بیشترین پوشش را ارائه می‌دهیم که مهم‌ترین آن خانم‌های بی‌سرپرست، بدسرپرست و کسانی هستند که با مشکلات حاصل از طلاق مواجه شدند و همچنین اکرام ایتام را هم به طور وسیع اجرا می‌کنیم". وی در سفر خود به مسجد مقدس جمکران ضمن بازدید از مواکب و گفتگویی چهره به چهره با خادمین بنیاد آبشار عاطفه‌ها، در جریان کم و کیف خدمات مهدوی این مجموعه در سال جاری قرار گرفت.

محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، مسجد جمکران نیمه شعبان سال 1401 بازدید از نحوه فعالین مواکب

یکی دیگر از سفرهای کاری مهم و مناسبتی مدیر عامل بنیاد آبشار عاطفه‌ها سفر به قم بود. برگزاری همایش تجلیل از خادمین مهدوی همزمان با میلاد سراسر برکت و رحمت حضرت مهدی(عج) در اسفند ماه جاری با حضور مدیر عامل بنیاد آبشار عاطفه‌ها و مدیران قرارگاه‌های مختلف کشور همراه با خادمین منتخب و مدیران شعب طبق سنوات قبل در سالن همایش‌های غدیر مجتمع فرهنگی یاوران مهدی شهرستان قم برگزار گردید. در این مراسم که نماینده آستان قدس رضوی در قم میهمان بنیادی‌ها بود،حاضران نظاره‌گر برنامه پرچم‌گردانی حضرت رضا(ع) و اجرا گروه سرود پسران نوجوان قمی بودند. پایان‌بخش مراسم سالن غدیر اهدا لوح تقدیر به خادمین برگزیده است.

اسفند سال 1401 سالن همایشهای غدیر مجتمع فرهنگی یاوران مهدی قم میلاد حضرت مقائم تجلیل از خادمان منتخب

 حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان،تولیت مسجد مقدس جمکران، نیز که در معیت مدیر عامل بنیاد در بازدید از خدمات مهدوی خادمین بنیاد آبشار عاطفه‌ها بود، همراهی خود را با فولاد در رادیو موکب ادامه داد. وی در ضمن مصاحبه کوتاهی که با برنامه زنده رادیو موکب داشت، خدمت در موقعیتی چون میلاد حضرت قائم(عج) و در مکان مقدس جمکران را به عنوان توفیق الهی تشریح نمود:" خداوند به هرکسی این نعمت را نمی‌دهد. توفیق‌ها همیشه زمینه‌های قبلی را طلب می‌کنند مانند شیر پاک مادر و لقمه حلال پدر و سایر عوامل. در حقیقت خداوند به شما و همه مواکب توفیق خدمت به دین، ولایت عنایت کرده است و این مکان مقدس و ارزشمند است برای مردمی که فقط به عشق و ارادت امام زمان(عج) می‌آیند چرا که اینجا نه جنگلی و نه امکانات رفاهی مثل جنگل و هتل و امکانات آنچنانی ندارد و اینجا تنها نیروی حضور مردم، صرفا عشق به امام زمان(عج) است و خدمت به اینها خدمت ارزشمندی است".

رادیو موکب نیمه شعبان سال 1401 مصاحبه تولیت حرم حضرت معصومه

سایر مدیران بنیاد آبشار عاطفه‌ها هم از عظمت جاری جشن بزرگ توصیفاتی درخور شنیدن داشتند. فاطمه چوپانی، مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب کشور، با تبریک اعیاد مبارک شعبان به ویژه ولادت دوازدهمین امام معصوم(عج) از میزبانی عاشقانه خادمین بنیاد آبشار عاطفه‌های تمامی استان‌های ایران عزیز در 30 موکب دایر وفعال حاضر در جوار مسجد نورانی جمکران گزارش داد و گفت:" طیق سنوات هر ساله توفیق داریم امسال هم در جمع منتظران امام زمان(عج) با 30 موکب از سراسر کشور مانند استان مشهد، تهران، اصفهان، قزوین، سیستان و بلوچستان، اهواز، هرمزگان،، اصفهان،؛ مازندران، ارومیه و اردبیل و سایرشعب کشور دور هم گرد آمدند تا بتوانند به منتظران آقار خدمت کنند. بنیاد به حول و قوه الهی و کمک خیرینی که در بخش نذورات مهدوی روزانه بیش از 80 هزار پرس غذا گرم را توزیع کنند".

فاطمه چوپانی، مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب کشور، مسجد جمکران نیمه شعبان سال 1401

وی این حجم گسترده میزبانی از عاشقان ولایت الهی را اتفاق بزرگ خواند و تصریح کرد:" از دیروز، 14 اسفند این خدمت رقم خورده است و تا 16 اسفند یعنی میلاد حضرت قائم(عج) انشاءالله ادامه خواهد داشت .از مدیر عامل محترم حاج آقای فولاد، همکاران که از دور ونزدیک آمده‌اند و خیرین تشکر می‌کنم".

اعظم مهربان، مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی مرکزی(معین)، هم در گفتگویی رادیویی خود با مجری رادیو موکب مستقر در محل مواکب نیمه شعبان از روند تحت حمایت قرار دادن مراجعین مستحق و مددجو که با تشکیل پرونده پس از تحقیقات بخش مددکاری آغاز می‌شود و با تخصیص مستمری ماهانه، جهیزیه، آموزشی و تحصیلی، تأمین انواع مواد غذایی، پوشاک، درمان و مشاوره جریان می‌یابد گفت و در پاسخ به سؤال مجری درخصوص اینکه آیا خدمات شامل حوزه کارآفرینی هم می‌شود یا خیراینگونه از کارآفرینی‌های بزرگ بنیاد یاد کرد:" بنیاد در این خصوص در استان‌های مختلف دست اندر کار است مثلا در استان یزد یک کارگاه تولیدی پوشاک داریم و در استان گیلان، کارگاه تولید دستما کاغذی داریم که مددجویان تحت حمایت بنیاد آبشار عاطفه‌ها مشغول به کار هستند". وی دومین سؤال مجری را مبنی بر اینکه آیا هدف بنیاد ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای مددجویان شعب سراسر کشور است، با پاسخ مثبت تأیید کرد و افزود:" ما به راه اندازی مشاغل خرد هم کمک می‌کنیم. مجموعه با خرید وسایل مورد نیاز مثل چرخ خیاطی و تنور خانگی برای ایجاد خوداشتغالی و کسب درآمد توسط مددجویان از ایشان حمایت می‌کند و درآمد حاصله تماما به مددجو تعلق دارد".

رادیو موکب نیمه شعبان سال 1401 مصاحبه مهربان مدیر قرارگاه مرکزی(معین)

مواکب بنیاد آبشار عاطفه‌ها به منظور ارائه بهترین پذیرایی‌ها که در خور میهمانان حضرت مهدی(عج) باشد از طبخ جوجه کباب، ساندویچ جوجه تا حلیم، سمبوسه، فلافل و انواع نوشیدنی‌ها سرد و گرم و  خوراک‌های باب طبع زائران را طبخ و توزیع کردند.

نوآوری بدیعی که مواکب بنیاد آبشار عاطفه‌ها در جشن‌های مهدوی سال جاری عرضه داشتند مربوط به غرفه کودک و نوجوان بود که علاوه بر برنامه‌های همه ساله مانند نقاشی و قصه‌خوانی، آیتم جدیدی با نام« ثبت نام جمعیت مهدی یاوران» را به فهرست فعالیت‌های مذهبی افزوده شده بود. از دیگر سو، امسال علاوه قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب کشور، قرارگاه‌های معین(مرکزی)، غرب کشور(نبی اکرم)، سبحان و قمر هم حضور چشمگیری داشتند.

مواکب بنیاد نیمه شعبان سال 1401 مسجد جمکران غرفه کودک و نوجوان

همچنین همگام با مواکب مستقر در جمکران، شعب و امورشعب‌های استان‌های کل کشور در محل شعبه خود اقدام به برپایی موکب و یا مراسم باشکوه مهدوی همراه با مولودی خوانی توزیع کیک، میوه، ذبح گوسفند، اهدا گوشت سفید، آش، نان، ساندویچ، نمک، شیرینی و شربت و برخی نیز با پخت غذای گرم، توزیع سبد غذایی، کیف، کفش، لباس، اجرا نمایش، سرود سلام فرمانده و نورافشانی میلاد موعود آخرالزمان را به شادی و سروری معنوی گرامی داشتند و بافتخار پذیرایی هموطنان را به جا آوردند. خبرگزاری‌های متعددی همچون نبض جامعه، ایرنا، برنا، گویای صنعت، حیات و اقتصاد جامعه پوشش رسانه‌ای گسترده‌ای از تلاش شبانه‌روزی مواکب بنیاد آبشار عاطفه‌ها ارائه کردند.

میلاد حضرت مهدی اسفند سال 1401 نهبندان مناطق مرزی افغانستان توزیع شیرینی و کیک

شعب مختلف در چهار سوی ایران اسلامی با خدمات مذکور ارادت‌شان را به محضر حضرت ولی عصر(عج) ابراز داشتند. پخت روزانه 2000 سیخ جوجه کباب توسط موکب جمکران امور شعب خراسان رضوی، توزیع 3000 کاسه عدسی در وعده صبحانه در موکب ناحیه مشهد مستقر در جمکران، تهیه 100 بسته غذایی در شعبه ایوان استان ایلام، مراسم جشن بزرگ شهر شوسف در سالن و پارک ورزشی این شهراز توابع استان خراسان جنوبی با حضور مسؤولین، شعبه عام خراسان شمالی و خحمایت‌های رفاهی متعدد شامل 305 پرس غذا گرم و خواربار و پوشاک و کیف و کفش، شعب مشهد با توزیع 350 بسته خواربار به ارزش 350 میلیون تومان و اهدا 35 میلیون وجه نقد، تهیه 100 بسته خوراکی و دو سری کمک جهیزیه در شعبه جوادالائمه(ع) سبزوار، برپایی نمایشگاه دستاوردها و صنایع دستی و جشن میلاد در شعبه نجف آباد اصفهان، حضور پرسنل شعبه نهبندانِ استان خراسان جنوبی در مناطق مرزی افغانستان و پخش 10 کیلو شیرینی و 500 عدد کیک اهدایی خیر نوعدوست و همچنین برپایی ایستگاه صلواتی در محل شعبه با پذیرایی 96 کیلو شیرینی و 1300 عدد رانی و شیرکاکئو، اهدا 20 کیلو گوشت قرمز و جشن و پخت شله زرد به مهرجویان شعبه قلعه استان کردستان، موکب شعبه دشتستانِ بوشهر، 100 سبد خوراکی در آبدانان ایلام، چرام استان کهگیلویه و بویر احمد، شعب مختلف شهرستان‌های اصفهان نمونه‌های زیبایی از نوکری عاشقان اهل بیت(ع) می‌باشند.

تصاویر بیشتر از مراسم و جشن‌های ولادت نویدبخش مهدی موعود(عج) از زیبایی عشق شیعیان می‌گوید

جشن میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 شعبه بیرجند خراسان جنوبی

جشن میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 شعبه بیرجند خراسان جنوبی

همایش تجلیل از خادمین مهدوی میلاد امام زمان اسفند سال 1401سالن همایش‌های غدیر مجتمع فرهنگی یاوران مهدی شهرستان قم

مواکب بنیاد مستقر در جمکران میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 شوسف خراسان جنوبی

 مواکب بنیاد مستقر در جمکران میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401

 مواکب بنیاد مستقر در جمکران میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 حضور مدیر عامل در جمع زائران و خادمین

 

مواکب بنیاد مستقر در جمکران میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401

جشن میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 شعبه دشتستان بوشهر

جشن میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 شعبه شهرضا اصفهان

جشن میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 شعبه ایوان استان ایلام

جشن میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 شعبه شوسف خراسان جنوبی

جشن میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 شعبه شوسف خراسان جنوبی

جشن میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 شعبه عام بجنورد

جشن میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 شعبه عام بجنورد

جشن میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 جشن میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 شعبه فریدن اصفهان

 مواکب بنیاد مستقر در جمکران میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 موکب نبی اکرم

میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 شعبه قلعه کردستان

میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 شعبه قلعه کردستان

همایش تجلیل از خادمین مهدوی میلاد امام زمان اسفند سال 1401سالن همایش‌های غدیر مجتمع فرهنگی یاوران مهدی شهرستان قم

همایش تجلیل از خادمین مهدوی میلاد امام زمان اسفند سال 1401سالن همایش‌های غدیر مجتمع فرهنگی یاوران مهدی شهرستان قم

همایش تجلیل از خادمین مهدوی میلاد امام زمان اسفند سال 1401سالن همایش‌های غدیر مجتمع فرهنگی یاوران مهدی شهرستان قم

همایش تجلیل از خادمین مهدوی میلاد امام زمان اسفند سال 1401سالن همایش‌های غدیر مجتمع فرهنگی یاوران مهدی شهرستان قم

همایش تجلیل از خادمین مهدوی میلاد امام زمان اسفند سال 1401سالن همایش‌های غدیر مجتمع فرهنگی یاوران مهدی شهرستان قم

 مواکب بنیاد مستقر در جمکران میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 بازدید مدیر عامل بنیاد آبشار عاطفه‌ها از موکب مازندران

میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 اهدا جهیزیه کهگیلویه و بویر احمد

 مواکب بنیاد مستقر در جمکران میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401

 مواکب بنیاد مستقر در جمکران میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401

 مواکب بنیاد مستقر در جمکران میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401

 مواکب بنیاد مستقر در جمکران میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401

 مواکب بنیاد مستقر در جمکران میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401

 مواکب بنیاد مستقر در جمکران میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401

 مواکب بنیاد مستقر در جمکران میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401

میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 جشن نیمه شعب اصفهان

 مواکب بنیاد مستقر در جمکران میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401

موکب بنیاد مستقر در جمکران میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 موکب ناحیه 7 مشهد

موکب بنیاد مستقر در جمکران میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 موکب کودک و نوجوان

موکب بنیاد مستقر در جمکران میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 موکب کودک و نوجوان

میلاد حضرت مهدی اسفند سال 1401 هدایا شعبه نجف آباد اصفهان

شعبه نهبندان ایستگاه صلواتی میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401

 شعبه نهبندان ایستگاه صلواتی میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401 مناطق مرزی افغانستان

 شعبه نهبندان ایستگاه صلواتی میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401

شعبه شوسف میلاد حضرت مهدی اسفند سال1401

دبیر خبر سایت دفتر مرکزی:بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین الملی خیریه آبشار عاطفه ها, رادیو موکب مدیر عامل, شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, قرارگاه محرومیت زدایی جنوب کشور, مدیر عامل بنیادبین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, اسفند سال 1401, جشن نیمه شعبان سال 1401, مسجد جمکران خدمت رسانی 30 موکب, قرارگاه محرومیت زدایی معین, تولیت حرم حضرت معصومه, همایش تجلیل از خادمین مهدوی میلاد امام زمان , سالن همایش‌های غدیر مجتمع فرهنگی یاوران مهدی شهرستان قم


Slide 1
اشتراک
مطلـب