دهمین رزمایش احسان و همدلی با توزیع 5000 بسته معیشتی در ورزشگاه امام رضا(علیه السلام) برگزار شد.

 دهمین رزمایش مومنانه در ورزشگاه امام رضا مشهد به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص) باحضور مسئولین و با محور منشور کرونا همزمان با کلیه شعب در سراسر کشور برگزار شد.


جناب آقای محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین المللی ابشار عاطفه ها، با اشاره به تعهد بنیاد در اجرا فرمان رهبری برای گسترش نهضت تعاون و دستگیری از نیازمندان و همچنین اهمیت مشارکت خیران در حمایت از نیازمندان در وضع موجود کمکهای مومنانه را در دستور کار قرار داده است گفت: بنیاد به نیت 14 معصوم تا پایان سال در طی 14 رزمایش بسته های معیشتی را در مناطق حاشیه نشین شهر و در محله های طبرسی، باهنر، توس و منطقه خواجه ربیع بین خانواده های تحت حمایت بنیاد توزیع می شود.  
وی در ادامه، با اشاره به اینکه رزمایش دهم با هدف تشویق دیگر نیکوکاران به مشارکت برگزار می شود، افزود: در دهمین کمک مومنانه تعداد پنج هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان تهیه و به دست خانواده های کم برخوردار و مناطق محروم مشهد می‌رسد.
آقای فولاد در ارتباط با فعایتهای بنیاد در راستای حمایت از خانواده های نیازمند خاطر نشان کرد: ما برای خانواده های تحت حمایت بنیاد آبشار عاطفه ها خدمات درمانی، مستمری، اشتغال و کارافرینی و امور فرهنگی ورزشی، رسیدگی به بحث های زیارتی و اردویی داریم البته مباحث زیادی در اهداف این مجموعه قرار گرفته است.
وی  اهمیت نقش پوشش رسانه ها از فعالیتهای خیرخواهانه در جلب مشارکت بیشتر خیرین و اعتمادسازی در جامعه یاداور شد و تاکید کرد: مهمترین عامل برای مشارکت بیشتر خیرین، اطلاع رسانی رسانه ها است که با انعکاس به جامعه، سطح مشارکت اجتماعی را افزایش می دهند. مشارکت خیران برای حمایت از نیازمندان در وضع موجود تاکیدی بر حس وحدت و همدلی نیکوکاران در یاری محرومان است.  

 

 photo_2020-11-05_16-26-04 -_20201107-07Novth_4 

برچسب ها: مشهد, بسته معیشتی, رزمایش احسان مومنانه, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, ورزشگاه امام رضا


Slide 1
اشتراک
مطلـب