دیدار معاون وزیر کشور از بازار کارآفرینی و سوغات بنیاد آبشار عاطفه‌ها

دکتر عباسی معاون وزیر کشور شامگاه شنبه 12 آذر ماه جاری بهمراه محمد جواد فولاد از بازار دستاوردها، صنایع دستی و سوغات بنیاد خیریه آبشارعاطفه­‌ها بازدید کرد.

محمد عباسی، معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی، به همراه محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها، اعظم مهربان، مدیر قرارگاه مرکزی، و جمعی از مدیران شعب شهر مشهد با حضور در پاساژ عدالت به بازدید از غرفه­‌های مختلف بازار دستاوردها، صنایع دستی، سوغات و کارگاه تولید پوشاک بنیاد آبشارعاطفه‌­ها پرداخت و از نزدیک در جریان کم و کیف نتایج فعالیت واحدهای مختلف بنیاد از جمله کمک­‌های بی‌­نظیر واحد درمان که حاصل بیش از دو دهه خدمات گسترده این مجموعه مردمی است، قرار گرفت.

محمد جواد فولاد و محمد عباسی در پاساژ عدالت مشهد محل بازار دستاوردها، صنایع دستی، سوغات و کارگاه تولید پوشاک بنیاد آبشارعاطفه¬ها آذر سال 1401

فولاد که معاون وزیر کشور را همراهی می­‌کرد، ضمن معرفی غرفه‌­های اشتغال­‌زایی و کارآفرینی بنیاد آبشار عاطفه­‌ها، اهم توضیحات واطلاعات را درخصوص ظرفیت­‌های حرفه­‌ای و شغلی مربیان و مددجویان تحت حمایت بنیاد و ویژگی و مزایا تولیدات غذایی، هنری و صنایع دستی که نتیجه  آموزش­‌های مدرسین بنیاد به مددجویان هنرآموز هستند،به سمع و نظر وی رسانید.

محمد جواد فولاد و محمد عباسی در پاساژ عدالت مشهد غرفه واحد درمان بنیاد بین¬المللی خیریه آبشارعاطفه¬ها آذر سال 1401

مدیر عامل بنیاد آبشار عاطفه‌­ها هنگام حضور در غرفه واحد درمان به آمار درخشان خدمات این واحد اشاره کرد و اقدامات انجام گرفته در این بخش را اتفاق بزرگ خواند:" پزشکان بسیاری در سطح مشهد و کشور با بنیاد تفاهم‌­نامه امضاء کرده‌­اند و درمان رایگان را پذیرفته‌­اند؛ یعنی همه نمایندگی­‌ها در شهر مشهد و سایر شهرها پزشکان را به عضویت بنیاد آبشار عاطفه­‌ها در آورده­‌اند".

محمد جواد فولاد و محمد عباسی در پاساژ عدالت مشهد محل بازار دستاوردها، صنایع دستی، سوغات و کارگاه تولید پوشاک بنیاد آبشارعاطفه¬ها آذر سال 1401

در ادامه دیدار فولاد و عباسی شنبه شب دوازدهم آذر ماه سال 1401 عباسی پس از بازدید از غرفه­‌ها، در نشست صمیمانه­‌ای که با مدیر عامل و سایر همکاران وی داشت با تقدیر و تشکر از مدیر عامل آبشار عاطفه‌­ها، همکاران وی و خیرین مجموعه از لزوم توجه به ضریب فزاینده امکانات مالی موجود سخن گفت و اظهار داشت:" روی عرضه افزوده­‌های اجتماعی باید کار کرد. در اقتصاد، پول در یک جاهایی ضریب فزاینده دارد و می‌­شود روی ضریب فزاینده آن امکانات فکر کرد چون بنا نیست فکر کنیم فقط پول جمع کنیم کافی است؛ چون شما برای انسان­‌ها کار می‌­کنید و این خیلی موضوع مهمی است یک درخت بارور بشود و افراد زیادی زیر سایه‌­اش قرار بگیرند. شما همین بندگان خوب خدا را مدنظر قرار داده‌­اید و این کار بسیار با ارزش است و خداوند قوت و عزّت به شما بدهد".

محمد جواد فولاد و محمد عباسی در پاساژ عدالت مشهد محل بازار دستاوردها، صنایع دستی، سوغات و کارگاه تولید پوشاک بنیاد آبشارعاطفه‌ها آذر سال 1401

وی به ثمر نشستن اقدامات خیریه را به مدیریت محمد جواد فولاد نتیجه پشتیبانی همّت‌­های بلند و حمایت خالصانه همه به ویژه خواهران و برادرانی که مسأله مربوط به این امر را در ابعاد متعدد حمایت می­‌کنند، خواند و ادامه داد:" وزارت کشور و اساسا دولت هم رویکردش حمایت از اقدامات مردمی جریان اشتغال، جریان کارآفرینی و امور خیریه‌­ای هست. این حلقه­‌های مردمی یار بسیار بزرگی برای اقدامات دولت سیزدهم هستند".

محمد جواد فولاد و محمد عباسی در پاساژ عدالت مشهد محل بازار دستاوردها، صنایع دستی، سوغات و کارگاه تولید پوشاک بنیاد آبشارعاطفه‌ها آذر سال 1401

در ادامه بازدید از غرفه‌ها عباسی در خلال سخنانش از جریان ایجاد اشتغال، کارآفرینی و توانمندسازی جامعه هدف توسط مدیر عامل و مجموعه بنیاد به عنوان «فکر ارزشمند» نام برد و تصریح نمود:" این جریان یکی از مهم­‌ترین اقداماتی است که طی سال‌­های اخیر در نظام برنامه مجموعه خیریه انجام گرفته است. جا دارد مجدد از آقای فولاد و همکارانش و خیرین قدردانی کرد که در خدمت­‌رسانی به جامعه هدف در ابعاد متعدد مشغول هستند و ضمن جمع‌­آوری ظرفیت­‌های انسانی، ظرفیت­‌های مالی، ابتکارات و خلاقیت­‌ها، جریان مربوط به توانمندسازی و اشتغال را به عنوان یک محور بسیار مهم و رویکرد قابل توجه مورد عنایت‌شان است".

گفتکو صمیمانه مدیر عامل بنیاد آبشارعاطفه‌ها با مدیران شعب بنیاد در مشهد آذر سال 1401

همچنین در طی دیدار شنبه شب مدیر عامل بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه‌­ها ضمن گفتگویی چهره به چهره و گرم از نزدیک شنونده صحبت‌ها و درددل‌های مدیران شعب مشهد و کارکنان واحد تولید پوشاک و سایر تولیدکنندگان صنایع دستی و مشاغل خرد خانگی این بازار بود.

لازم به توضیح است ضریب فزاینده(Money multiplier) در علم اقتصاد مفهومی است که نشان می‌­دهد نظام بانکی چند برابر سپرده‌­ای را که در اختیار داشته، پول بانکی خلق کرده است.

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور:بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, بازارسوغات‌ایران, آذر سال 1401, مدیر عامل بنیادبین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, ضریب فزاینده در اقتصاد, بازار دستاوردها و صنایع دستی و کارآفرینی آبشار عاطفه ها, دکتر محمد عباسی, معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی, مدیران شعب مشهد, کارگاه تولید پوشاک و لباس فرم آبشار عاطفه ها, پاساژ عدالت


Slide 1
اشتراک
مطلـب