عیدانه‌های نوروزی بنیاد همزمان با بهار رمضان

بنیاد آبشار عاطفه‌ها همزمان با آغاز نوروز 1402 و به میمنت تقارن آن با ماه مبارک رمضان، برنامه تهیه بسته‌های حمایتیِ مددوجیان را به اجرا درآورده است.

شعب بنیاد امسال هم برای نشاندن شادی بر چهره مددجویان خود از هفته‌های پایانی سال 1401 پای کار آمدند و پرتلاش‌تر از گذشته دست به کار شدند تا با تهیه سبدهای غذایی نوروزی و ماه ضیافت الله و نیز تدارک دیگر مایحتاج زندگی از قبیل لباس، کفش،جهیزیه و غیره بتوانند نیازهای رفاهی مددجویان را رفع و نیکوکاران هم با ورود به بهار 1402 به برکتِ تبلورِ نوعدوستی در ماه خدا به رونق امید مهرجویان کمک کنند. 

شعب مازندران نوروز و رمضان  سال 1402

 مراسم افطار و نوروز، جزءخوانی کلام الله، اهدا بسته‌ معیشتی و بهداشتی و توزیع در قالب رزمایش، تحویل در شعبه یا منزل مهرجو، لباس و کفش، اهدا اسباب بازی، سیسمونی،کمک جهیزیه، عیدی نقدی، کارت هدیه و  خدمات دیگر در فهرست برنامه‌های مناسبتی شعب قرار دارد که، در کنار خدمات دائمی‌، تا پایان نوروز و نیز اتمام رمضان  ادامه دارد. 

شعبه حضرت رقیه مشهد نوروز و رمضان 1402

امسال هم ارزاق متنوعی در سبد معیشتی قرار دارد؛ برنج، روغن، رب، ماکارونی،حبوبات،صیفی جات، گوشت سفید و قرمز، قند، چای، شکر، و آجیل، شکلات، شیرینی، میوه ویژه  نورورز به همراه خرما، زولبیا و بامیه به مناسبت ماه رمضان نعمت‌هایی است که سفره‌ نوروز، سحر و افطار مهرجویانرا مزِیّن کرده‌اند.

تحویل بسته های عیدانه  نوروز و ماه رمضان سال 1402

اهدا 50 سبد خوراکی در کنار تهیه لباس و کفش نو به ارزش  350 میلیون تومان اهدایی شعبه ابهر، دهها سبد توسط طفلان مسلم مشهد و سایر شعب مانند حضرت رقیه و مراسم افطار، 40 سبد به همراه پوشاک به 23 خانواده در  بندر انزلی،تهیه دهها سبد در شعب م مازندران،  20 سبد در قروه کردستان در کنار 50 سبد از طرف یکی از معادن شهر قروه به شعبه به مبلغ 110 میلیون تومان، ایتام ماسال با توزیع سبد نوروزی، قزوین با اهدا سبد و میزبانی 100 مددجو در نوبت افطار، 50 سبد توسط درمان کرمانشاه، اجرا مرحله دوم توزیع دهها سبد در ایوانِ ایلام،  150 سبد توسط بیجارِ کردستان، مراسم افطار در شعبه حجت الله مشهد و پخت 100 پرس غذا،اهدا 35 کیسه برنج توسط خیّرین دشتستان، جشن بهار مهربانی و  اهدا بسته‌ عیدانه غذایی ویژه ایتام شعبه تازیان بندر عباس،باقرالعلوم مشهد با 300 جفت کفش و 200 سبد  به ارزش 80 میلیون تومان، 140 سبد قائم آل محمد مشهد، دهها سبد و 600 جفت کفش توسط زهرا مرضیه مشهد، برگزاری افطاری و اهدا سبد در شعب تهران مانند ابا صالح، تهیه سبدهای متعدد در تایباد، 150 سبد در هرسین کرمانشاه، 9 سری کمک جهیزیه در دیواندره به مبلغ 108 میلیون تومان، پخت  40 پرس غذا برای افطار در قائنِ، 320 سبد به ارزش 150 میلیون تومان در ایتام و سادات سمنان، ضیافت افطار با حضور 100 مهرجو در مرکز مشارکت ارتباطات مردمی ناحیه 5 مشهد و تحویل دهها سبد به مهرجویان توسط شعب فاروج، عام و ایتام بجنورد، شیروان، گرمه، جاجرم، اسفراین، آشخانه نمونه فعالیت شعبی هستند که از ابتدا اسفند 1401 در ارائه خدمات نوروز و ماه رمضان هم پای شعب دیگر شهرها پیشقدم شدند و در سال جدید هم به حمایت‌های خود ادامه می‌دهند.

 علاوه بر این خدمات درخشان، حضور غرفه بنیاد در نمایشگاه شانزدهم قرآن و عترت اداره ارشاد و آزادی مددجو دیواندره‌ای از زندان خبرهای مسرت‌بخش نوروز  می‌باشند.

غرفه قرارگاه سبحان در شانزدهمین نمایشگاه قرآن وعترت اداره ارشاد اسلامی مرکز همایش های آستان قدس رضوی نوروز 1402

به گزارش رسوخی، مدیر قرارگاه سبحان،در شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت این قرارگاه با برپایی غرفه فرهنگی، حضوری فعال در حوزه خانواده و ازدواج به محوریت اسلام دارد. قرارگاه در این نمایشگاه، که از چهارم تا یازدهم فروردین امسال در مرکز همایش‌های آستان قدس رضوی دایر است، با برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و تربیتی با بازدیدکنندگان به ویژه رده سنی کودک و نوجوان تعاملی صمیمی و اثربخش دارد. اهدا کتاب در حوزه کودک، نوجوان، ازدواج و خانواده به میهمانان و نشست هم‌اندیشی با موضوع تأثیر رسانه‌ها بر سبک زندگی خانواده‌ها از  برنامه‌های مهم غرفه است. همچنین شیوا خوش نسب، مدیر کل دفتر بانوان استانداری خراسان رضوی، در بازدید از نمایشگاه دقایقی را میهمان غرفه سبحان بود.

آزادی هموطن دیواندره ای از زندان با پرداخت مهریه به همت شعبه دیواندره کردستان نوروز

آزادی زندانی دیواندره‌ای هم که به علت عدم استطاعت در پرداخت مهریه مدتی را در زندان سپری کرده است، با پیگیری مستمر مسؤول شعبه دیواندره سال جدید را در کنار خانواده تحویل کرد. این هموطن بنا به رأی یکی از شعب دادگاه عمومی دادگستری دیواندره موظف به پرداخت مهریه به میزان نوزده و نیم مثقال طلا هجده عیار معادل 88179000 تومان شده بود که نزدیک به 45 میلیون تومان از هزینه‌ مذکور را شعبه دیواندره و خیّرین تقبّل کرده‌اند. این هموطن،  علاوه بر اینکه  مددجو شعبه دیواندره و مبتلا به بیماری کلیوی است، تحت حمایت کمیته امداد امام  و بهزیستی نیز قرار دارد.

چشم نوازی نوعدوستی شعب در نوروز و ماه مبارک رمضان

دبیر خبر دفتر مرکزی:بیگلری

 

برچسب ها: شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, اهدا سبد غذایی, نوروز و ماه مبارک رمضان سال 1402, غرفه قرارگاه سبحان در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد نوروز و ماه مبارک رمضان سال 1402, شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت, اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی, آزادی زندانی دیواندره‌ ای, دادگاه عمومی شهر دیواندره, شعبه دیواندره استان کردستان, فروردین سال 1402, تأثیر رسانه ها به سبک زندگی خانواده ها, خانواده و ازدواج به محوریت اسلام, برنامه های مناسبتی شعب, شیوا خوش نسب مدیر کل دفتر بانوان استانداری خراسان رضوی, محفل معنوی انس با قرآن


Slide 1
اشتراک
مطلـب