عیدانه‌‌های نوروزی با رایحه رمضان از راه رسیدند

شعب بنیاد پیرو آیین همه ساله، در حال برگزاری رزمایش‌ اهدا سبدغذایی، بهداشتی، پوشاک و جهیزیه به منظور تأمین ملزومات ماه رمضان و نوروز هستند.

ماه رمضان ماه ضیافت الله، ماه درک و همدلی با نیازمندان و یادآوری تشنگی، گرسنگی و از همه مهمتر تنگدستی روز قیامت است  است و این درک می‌تواند حکایتگر ضرورت مواسات و ارائه کمک‌های مؤمنانه به هموطنا و همنوعان نیازمند است. با این نگاه معنوی اسلام در آموزه‌های قرآن کریم، سیره اهل بیت(ع) سرشار از دستگیری از مستمندان می‌باشد همان افرادی که در صورت بی‌توجّهی مسؤولین و نهادهای حمایتی زیر بار فقر اقتصادی و معضلات کمر خم خواهند کرد. از سوی دیگر ماه مبارک رمضان امسال با مراسم نوروز همزمان است. ترویج فرهنگ همدلی، زمینه‌های کسب رحمت پروردگار، ترویج روح نیکوکاری و برادری و اتحاد اجتماعی  را فراهم می‌کند.

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خادمین بیش از 900 شعبه بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها تقارن ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز را فرصتی غنیمت برای خدمت‌رسانی و همدلی با مددجویان می‌دانند و از اینرو، با توکّل بر خداوند متعال، همّت خیّرین و تلاش جهادی خویش اقدام به تهیّه ارزاق رمضان المبارک و عید نوروز به همراه تدارک وسایل اصلی جهیزیه نوعروسان و خدمات نقدی و غیرنقدی در قالب رزمایش اهدا سبدهای غذایی، بهداشتی، پوشاک و جهیزیه کردند. برنج، روغن مایع، رب، ماکارونی، سویا، نمک، حبوبات، گوشت قرمز، مرغ، خرما، میوه، رشته آش، پنیر و لبنیّات، قند، زولبیا و بامیه در سبدهای غذایی به چشم می‌خورد. اجاق گاز، بخاری گازی، یک تخته فرش، اتو، جاروبرقی، سرویس قابلمه تفلون، سرویس غذاخوری چینی و یا آرکوپال و سایر اقلام برای جهیزیه‌ها در نظر گرفته شده است. بسته‌های پوشاک دارای انواع کفش و اسپرت و بسته‌های بهداشتی هم شامل پودر لباسشویی، مایع دستشویی و ظرفشویی هستند. در مشهد نیز خادمین شعب نواحی مختلف رزمایش مؤمنانه بزرگ اهدا 500 سبد غذایی را با حضور گرم محمدجواد فولاد، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریّه آبشار عاطفه‌ها، برگزار نمودند و شکر پروردگار و شادی را توأمان به آنان هدیه کردند.

سخنرانی محمدجواد فولاد، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

مدیرعامل در مراسم اهدا این 500 بسته غذایی و خواربار که توسط ناحیه 6 صاحب‌الامر(ع) مشهد تهیّه شده بود، ضمن ابراز سپاس خود از مددجویان تحت حمایت که میهمان مراسم بودند و پرسنل حاضر در سالن درخواست دعای خیر در پیشگاه حضرت حق برای افزایش نزول نعماتِ بنیاد آبشار عاطفه‌ها کرد و ابراز داشت:"ما فقط از شما درخواست دعا داریم. اگر همه ما برای یکدیگر دعا کنیم و اگر برای رفع تنگاناها و و مشکلات ناشی از بحران که جامعه را به دلیل عدم ارتباط و رابطه بین مخلوق و خالق دچار آسیب کرده است، دعا کنیم و اگر این به ثمر رسیدن خوب در این بهار طبیعت و بهار رمضان با توسّل به قرآن و تمسّک به اهل بیت و نیایش شما در سحرگاهان و افطار در پیشگاه حضرت احدیّت صورت بگیرد قطعا و یقینا این نعمات افزوده خواهد شد. ما [بنیاد] در این ایّام در سراسر شعب و نواحی کشور با توزیع طعام گرم، گستردن سفره افطاری، حضور در ضیافت الهی و توزیع بسته‎‌های معیشتی سعی در حل مشکلات شما [مددجویان] را داریم و فقط اگر این خزانه و انبار بخواهد دارای انبوهی از امکانات بشود نیاز به دعای شما است. دعا خیلی می‌تواند در رسیدگی به حل مشکلات و معضلات و رفع نیازمندی‌ها و آرزومندی‌ها، برطرف‌کننده حاجات باشد". بانو علیپور، مدیر ناحیه 6 صاحب الامر(ع) مشهد، هم گفت:"با کمک خیّرین بسته‌های خواروبارِ ماه مبارک رمضان که شامل برنج، روغن، خرما، ماکارونی، رب و دیگر اقلام است برای مددجویان تحت حمایت ناحیه 6 صاحب الامر(ع) مشهد تهیه نموده‌ایم و انشاءالله مورد رضایت خداوند  قرار بگیرد".

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

شعب بنیاد در جای جای ایران اسلامی آماده دریافت و توزیع کمک‌های نقدی و غیرنقدی هموطنان هستند تا از فرصت تقارن این دو مناسبت فرخنده برای افزایش خدمت به مهرجویان بهترین استفاده را نمایند. کلیه شعب بنیاد آبشار عاطفه ها به دستور مدیر عامل و طبق مسؤولیت خدمت رسانی خود سفره‌های افطار پربرکت ماه مبارک رمضان را با دعوت از مددجویان تحت حمایت می‌گسترانند. شعب با توجه به استطاعت مالی و میزان کمک‌های خیّرین هر شب بیش از 100، 200، 300، 400 و بیشتر غذای گرم را پخت و اهدا نمودند. انواع غذای گرم و خوراکهای ویژه ماه رمضان مانند آش و سوپ، نان و پنیر سبزی خوردن، خرما زولیا و بامیه و را تهیه کردند و بر سفره زیبای و ساده افطار نهادند. برگزاری رزمایش و تحویل سبدهای غذایی در شعبه، تهیّه جهیزیه، پوشاک عیدانه نوروز نیز در فهرست برنامه‌های مختلف خدمات گسترده شعب بنیاد قرار داده شده است. لرستان با پشتیبانی قرارگاه جهاد اجتماعی تهران، رزمایش اهدا جهیزیه خود را در مرحله اوّل پویش عیدانه و ویژه ماه مبارک رمضان با صرف هزینه 1 میلیارد و 500 میلیون تومان اجرا کرد. باقرالعلوم مشهد هم پای شایر شعب این شهر پا به میدان خدمت گذاشتند. امورشعب جیریفت از اهدا 400 سبد غذایی خبر داد. امورشعب تبریز گزارش تهیّه 550 سبد غذایی همراه با پوشش خبری و بازدید مسؤولین ارسال کردند. شعبه چرام موفق به تهیه 30 سبد خوراکی شد. مرکز مشارکت و ارتباطات مردمی از پخت 200 پرس غذای گرم برای وعده های افطار همراه با برگزاری این مراسم سخن گفتند. باخرز هم بسته‌های افطاری همراه با 100 پرس غذا را تحویل مهرجویان دادند. منطقه 4 آقا موسی ابن جعفر(ع) تهران با ارسال 3 تن و نیم مواد غذایی به اردبیل، همکاران خود در این استان را یاری کردند. منطقه 7 کشوری یاس نبی هم با ارسال کمک‌های غیر نقدی شامل ارزاق، پوشاک و کفش، لوازم منزل و گوشی همراه در دو مرحله به ارزش 212585000 و 3700000000 تومان به شعب سیستان و بلوچستان به یاری هموطنان سیل‌زده این منطقه شتافت. شعبه آمل هم به تحویل 800 سبد غذایی، هر سبد به مبلغ 1 میلیون تومان و شامل 18 قلم، همراه انعکاس خبری پرداخت.

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

امورشعب استان کردستان به اهدا 30 سرویس قابلمه تفلون به زوجین نیروهای مسلّح اقدام کردند. شعب مختلف سمنان مانند امورشعب، ایتام و سادات، جهیزیه و درمان، عام، سرخه و مهدیشهر با همکاری کانون بسیج ورزشکاران همّت خود را با تهیه 1200 سبد به مبلغ 600 میلیون تومان همّت خود را عرضه داشتند. در جنوب کشور شعبه بوشهر به اهداء 40 جفت کفش پرداخت. امورشعب و عام همدان به توزیع 100 کارت هدیه 500 هزار تومانی مبادرت نمودند. امورشعب عام بیرجند در خراسان جنوبی نیز مرحله اول رزمایش اهدا 200 بسته غذایی و بهداشتی را اجرا نمودند. امورشعب آذربایجان غربی از رزمایش اهدا 1500 بسته مواد غذایی به ارزش 1میلیارد و 500 میلیون تومان گفتند. مرکز مشارکت‌های مردمی ناحیه 6 صاحب‌الامر مشهد نیز برای وعده افطار 400 پرس ماکارونی را بین مددجویان فقر مطلق توزیع کردند. خیّر شعبه جاورسیان 200 قرص نان را تقدیم مددجویان کرد. شعبه خمین 14 سبد را تهیّه کرد. شعبه بروجرد خبر اهدا 40 سری جهیزیه، سبد غذایی و کفش را ارسال کردند. اصفهان اهدا 130 سری جهیزیه به ارزش 2 میلیارد و 600 میلیون تومان را انتخاب کرد. لنگرود اهدا ده‌ها سبد غذایی و بهداشتی را گزارش نمود. شعبه ایوان ایلام به تحویل سبدهای غذایی و بهداشتی نوروزی پرداختند. شعبه آرین شهر استان خراسان جنوبی سبد غذایی خود را به همراه کفش و لباس به دست مددجویان رسانید. خیّر شعبه مشگین شهر اردبیل در اقدامی جالب 400 دلار را هدیه داد و شعبه جهیزیه و درمان اردبیل 47 بسته چای را تهیّه نمود. دشتستان نیز ده‌ها بسته غذایی را آمده کرد. سبزواری‌ها رزمایش بزرگ 2000 سبد غذایی را به مبلغ 1 میلیارد تومان برپا کردند. خادمین شعبه چمستان 200 بسته و نوشهری‌ها 170 سبد را به دست مهرجویان رساندند.

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

امورشعب و شعب استان قزوین علاوه بر برگزاری مراسم افطاری در محل شعبه موفق به برپایی رزمایش مؤمنانه اهدا 1100 بسته غذایی به مددجویان تحت حمایت ویژه مراسم عید نوروز شدند. سایر شعب نیز در وعده‌های افطار علاوه بر برگزاری مراسم وعده افطار به پخت و توزیع غذای گرم به مددجویان می‌کنند. تعداد غذاهای آماده شده براساس تعداد مهرجویان هر شعبه متفاوت است و به طور معمول بیش از 100 پرس تا بیش از 1000 پرس می‌باشد. شعبه فسا در استان فارس اهدا 100 سبد غذایی و 70 پرس غذای گرم را در برنامه خود گنجاندند. آماده‌سازی ده‌ها سبد غذایی نیز حاصل تلاش شعب در شهرهای مختلف زنجان بود. تهیّه 45 بسته هم در آقا قلا صورت گرفت. محلات نیز با تهیه سبدهای غذایی قابل توجهی خوش درخشیدند. شازند آماده‌سازی 350 بسته را برگزید. تهیه 54 و 120 آمار سبدهای شعب بهشهر و کلاردشت هستند. دفتر مرکزی در چندین شب متوالی با گسترانیدن سفره بابرکت افطار برای مددجویان شعب مشهد به توزیع 400 و بیش از این تعداد غذای گرم پرداختند. شعبه آموزش و درمان اردبیل 100 کیلوبرنج را نیز توزیع کرد. گرمی اردبیل 8 سری جهیزیه و 350 بسته خوراکی را تقدیم مددجویان کرد. اهدا 3 سری جهیزیه ماحصل زحمت خادمین جهادگر شعبه جهیزیه و عام کرمانشاه بود. امورشعب مرکزی خراسان جنوبی به 250 مددجو خدمات مشابه را ارائه کرد. شعب کرمان مانند عام و شعب نواحی مشهد از پخت بیش از 400 پرس گفتند.  منطقه 9 تهران نبی اکرم(ص) بار سبد کالا و پوشاک را به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان و همچنین دیوان دره ارسال کردند. گچساران 50 غذایی مددجویان خود را آماده کردند. شعبه دشتستان در کنار برپایی سفره معنوی افطار و تهیه سبد خوراکی، 6 سری جهیزیه و 8 دستگاه کولر گازی را هم تحویل دادند. خلخال اردبیل علاوه بر مراسم افطار 3 سری جهیزیه را زوجین خود اهدا نمود. منطقه 4 آقا موسی ابن جعفر(ع) گزارش ارسال 315 کیسه برنج را خبر داد. تلاش امورشعب لوداب کهگیلویه و بویراحمد به تهیّه 150 بسته غذایی و اهدا 50 جفت کفش منجر شد. امورشعب کردستان 120 بسته را طی دو مرحله به مددجویان تحویل داد. جلوه همّت ماهدشت هم در 100 بسته غذایی قابل مشاهده بود.

فعالیت مذهبی، فرهنگی و مشاوره‌ای غرفه‌های معاونت خانواده و ازدواج قرارگاه سبحان در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، ماه مبارک رمضان، اسفند ماه سال1402

امّا خبر ویژه بنیاد همزمان با آغاز ماه خداوند و در آستانه آغاز سال نو مربوط به فعالیت مذهبی، فرهنگی و مشاوره‌ای غرفه‌های معاونت خانواده و ازدواج قرارگاه سبحان در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد است. بنا به گفته مسؤولین غرفه‌های قرارگاه سبحان استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان از بخش ارائه مشاوره رایگان با حضور کارشناس خانواده، فعالیّت صدای مشاور، توزیع کتاب آموشی ویژه سنین مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال، و حضور مسؤولینی از ارگان‌های فرهنگی و مذهبی دولتی مانند حضور مشاور عالی مدیرکل ارشاد اسلامی خراسان رضوی و استقبال وی از طرح آموزش همسرانه و صدور گواهینامه دوره آموزشی قبل از ازدواج  منقش به امضاء مدیرعامل بنیاد، و بازدید و گفتگو تخصصی بازرس حجاب و عفاف در کنار مقامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر با مدیران غرفه را  می‌توان از رویدادهای برجسته فعالیّت قرارگاه مذکور در نمایشگاه امسال دانست.

گلچین تصاویر چشم‌نواز خدمات ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز

  خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

  خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

خدمات شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اسفند ماه سال1402

 دبیر خبر دفتر مرکزی:بیگلری

 

 

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, مدیرعامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها, ضیافت افطاری, اهدا جهیزیه, غرفه قرارگاه سبحان در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد نوروز و ماه مبارک رمضان سال 1402, رزمایش اهدا سبد غذایی, خدمات ویژه ماه رمضان, خدمات ویژه عید نوروز


Slide 1
اشتراک
مطلـب