تبلور همت قرارگاه محرومیت‌زدایی در رزمایش همدلی کرمانشاه

قراگاه محرومیت‌زدایی در خجسته سالروز میلاد حضرت فاطمه(س)، کوثر رضوان،با تدارک 150 سری جهیزیه، همراه زوج­‌های جوان کرمانشاهی برای آغاز زندگی مشترک شد.

سالن ورزش خواهران دانشگاه فنی و حرفه‌­ای کرمانشاه، میزبان ضیافت توزیع این تعداد جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها کرمانشاه در سوم بهمن ماه  سال 1400 بود. وروایی، مسؤول فرهنگی امور شعب کرمانشاه، در گفتگو با بخش تحریریه خبر دفتر مرکزی بنیاد با اشاره به حضور نمایندگانی از سازمان‌­های استان از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره)، نماینده شورای شهر، مسؤول بسیج دانشگاه علوم پزشکی و .... در مراسم مذکور از همراهی خیرین خبر داد. وی طی سخنان خود در جمع مهمانان از تاریخچه بنیاد در مشهد و همچنین فعالیت شعب بنیاد در این استان سخن گفت.

فاطمه چوپانی، مدیر قرارگاه محرومیت‌­زدایی، یکی دیگر از سخنرانان مراسم بود که در خلال سخنانش با بیان تعداد شعب و افراد تحت پوشش بنیاد در سراسر کشور افزود: "امروز هم برنامه‌­ی خوبی را در استان کرمانشاه الحمدالله داریم. قرارگاه محرومیت­‌زدایی در استان تهران با داشتن 170 نمایندگی از استان­‌های کم‌­برخوردار سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال وبختیاری، کردستان، کرمانشاه، ایلام، کرمان و دیگر استان­‌های کم‌­برخورداتر نسبت به سایر استان‌­ها حمایت می­‌کند و این یک نمونه کوچکی هست که شما در استان کرمانشاه مشاهده می‌کنید " .  

شایان ذکر است خبرگزاری­‌های مختلف مانند خبرگزاری الف، پانا، دفاع مقدس، اکونا، همت خبر، آسیانیوز، تقریب( TNA)، اقتصادبومی و همچنین اقتصاد و سازندگی مراسم مذکور را پوشش خبری دادند. همچنین در این مراسم خبرنگار واحد خبر شبکه استانی سیما نیز حضور داشت و برنامه‌ی « جوان » شبکه استانی کرمانشاه نیز در جدول پخش برنامه­‌ی آتی خود، نمایش بخش‌­هایی از رزمایش را قرار داده است.

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, رزمایش همدلی 1400کرمانشاه


Slide 1
اشتراک
مطلـب