قرارگاه محرومیت‌زدایی در دهه کرامت برگزارکرد: رزمایش اهدا 1500 کمک جهیزیه

بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها همزمان با دهه کرامت رزمایش بزرگ احسان و همدلی را در قالب اهداء 1500 سری کمک جهیزیه با هدف حمایت از ازدواج آسان و نوعروسان مهرجو در هفدهم خرداد ماه سال جاری رونمایی کرد.

 فاطمه چوپانی، مدیر قرارگاه محرومیت‌­زدایی بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشارعاطفه­‌ها در تهران،با اعلام اینکه 1500 سری کمک جهیزیه تهیه شده توسط قرارگاه محرومیت‌­زدایی و خیّران پایتخت، آماده ارسال به استان‌های محروم و کم‌برخوردار درآستانه نزدیک شدن به ولادت باسعادت حضرت رضا(ع) است.

وی در این رزمایش که در میدان آزادی تهران از ساعت 10صبح تا ساعت 13 روز سه­‌شنبه اجرا گردید، در گفتگوی خبری با خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای سراسری با اشاره به اعتبار تأمین شده به ارزش 8 میلیون تومان برای هر سری جهیزیه و اختصاص مبلغ کل به ارزش 12 میلیارد تومان افزود: " بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها به مناسبت دهه کرامت و ولادت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) برای نوعروسان تحت حمایت این بنیاد اهداء جهیزیه را در برنامه خود قرار داده است که توسط خیرین و نیکوکاران عزیزمان در استان تهران جمع‌آوری نموده است و به استان‌های کم‌برخوردار از قبیل هرمزگان، ایلام، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اردبیل، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و.... ارسال می‌شود " .

t1143

مدیر قرارگاه محرومیت­‌زدایی در پایان با قدردانی از خیرین و نیکوکاران استان تهران و سراسر کشور، که در همه لحظات و همه برنامه‌­های بنیاد چه بحث جهیزیه، چه اهدا ویلچر برای معلولین، چه توزیع سبدکالا و ... همیشه کنار خادمین این مجموعه بوده‌اند، برای آن­‌ها آرزوی سلامتی از خداومند منان نمود.

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور: بیگلری

برچسب ها: دهه کرامت


Slide 1
اشتراک
مطلـب