محمد جواد فولاد رییس کمیته خیرین ستاد مرکزی راهیان نور کشور شد

با حکم دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، مدیر عامل بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها به سمت رییس کمیته خیرین ستاد مرکزی راهیان نور کشور تعیین و معرفی گردید.

 پنجشنبه 22 اردیبهشت سال 1401 خورشیدی سردار سرتیپ نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور،  طی مراسمی با عنوان « نشست هم‌اندیشی جبهه مقاومت» در زائرسرای امام رضا(ع) مشهد مقدس، " محمد جواد فولادپور" ، مدیر عامل این بنیاد را به عنوان رییس کمیته خیرین ستاد مرکزی راهیان نور کشور منصوب نمود.

 در متن حکم نادر ادیبی خطاب به محمد جواد فولاد چنین آمده است:

" بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقا محمد جواد فولاد

اساس کار در دفاع مقدس پیروی از اهل بیت و علمای شیعه به منظور تجلی ایمان، اخلاق و رفتار نبوی است و این حقیقت در صحنه­‌های مختلف انقلاب و سیاست نیز عینیت یافته و باید این سرمایه‌­ی ارزشمند برای هدایت مردم و کسب پیروزی در میدان­‌های گوناگون حفظ و ترویج شود. حضور زائران در 57  یادمان دفاع مقدس در جنوب، غرب و شمال غرب خلیج فارس و سواحل مکران به عنوان میراث ماندگار آن دوران باشکوه در مقابل دشمنان این انقلاب مقدس برای نسل آینده از جمله اقدامات مهم و اساسی جمهوری اسلامی ایران به شمار می­‌رود. با استعانت از خداوند سبحان و نظر به سوابق تعهد و تجارب ارزشمند و مرتبط،جناب­ عالی به موجب این حکم، از تاریخ01/02/1401 به عنوان: « رییس کمیته خیرین ستاد مرکزی راهیان نور کشور »

منصوب می­‌گردید. ایجاد تعامل با خیرین محترم و استفاده از ظرفیت آحاد مردم در راستای جذب منابع برابر با سیاست­‌های ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع تأمین زیرساخت­‌های عمرانی، فرهنگی و پشتیبانی و ... یادمان­‌ها در مناطق راهیان نور به عنوان انتظار این ستاد ابلاغ می­‌گردد.

توفیق روزافزون شما را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از خداوند سبحان مسئلت می­‌نمایم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور

سرتیپ دوم پاسدار نادر ادیبی "

photo_2022-05-14_09-04-21

ادیبی در این مراسم اظهار امیدواری کرد که مدیر عامل خستگی‌­ناپذیر بنیاد با پذیرش این انتصاب، به عنایت خداوند قادر، حضرت ولی عصر(عج)، دعا شهدا وامام و همراهی آحاد مردم در جهت فرهنگ­­‌سازی جهاد و شهادت و همچنین انتقال و تبیین رسالت پیروی از راه شهداء و حماسه دفاع مقدس به نسل­‌های دهه هشتاد و نود این ستاد را در راستای ترویج فرهنگ ایثار با بهره­‌مندی از دلاوری­‌ها و جان­‌فشانی‌­های هشت سال دفاع مقدس یاری نماید.

در این مراسم مدیر عامل بنیاد آبشار عاطفه‌­ها و دبیر ستاد مرکزی راهیان نور پیرامون فعالیت­‌ها، برنامه­‌ها، اهداف و استراتژی­‌های راهبردی جبهه مقاومت به ایراد سخنرانی پرداختند. دیگر مسؤولین مدعو نیز سخنانی در ارتباط با محورهای تعیین شده مطرح کردند.

 

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور: بیگلری

 

 

 

برچسب ها: مدیر عامل, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, اردیبهشت 1401, دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور, اولین جلسه هم اندیشی جبهه مقاومت


Slide 1
اشتراک
مطلـب