مواسات و همدلی اصفهان: اهدا بیش از 110 سری کمک جهیزیه

با تداوم کمک‌ مؤمنانه خیرین بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها، امور شعب اصفهان بیش از 110 کمک جهیزیه را طی رزمایشی به زوجین کم برخوردار تحویل داد.

امورشعب اصفهان در نیم روز سومین روز از اسفند ماه سال 1401 که مصادف با نخستین روزهای ماه شعبان و اعیاد شعبانیه به ویژه ایّام میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج)، است، رزمایش اهدا بیش از 110 سری کمک جهیزیه با نام «رزمایش مواسات و همدلی» در سالن گلستان شهدا شهرستان اصفهان را با حضور 10 تن از خیرین اصفهانی، اعظم مهربان، مدیر قرارگاه مرکزی(معین) مشهد، و چوپانی، مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب کشور، به همراه مدیر کانون ناشنوایان اصفهان و معاونت سیاسی تشکل‌های مردم نهاد اصفهان و زوجین عضو خانواده بنیاد آبشار عاطفه‌ها برگزار نمود. با آغاز مراسم صاحبان و چوپانی به ایراد سخنانی برا ی حضار پرداختند.

اعظم صاحبان، مدیر امور شعب اصفهان، جشن اهدا بیش از 110 کمک جهیزیه توسط امور شعب اصفهان 3 اسفند سال 1401 سالن گلستان شهدا اصفهان ایام میلاد حضرت مهدی(عج)

اعظم صاحبان، مدیر امور شعب اصفهان، در سخنرانی خود بیاناتی را درخصوص مراسم اهدا جهیزیه ایراد کرد و با تصریح بر اینکه کمک جهیزیه‌های آماده شده با پشتیبانی و همکاری تنگاتنگ خیرین و نیکوکاران اصفهانی به نتیجه مطلوب و مدنظر رسیده است، افزود:" هزینه جهیزیه‌های موجود در سالن گلستان شهدا اصفهان توسط خیرین این استان تأمین گردیده است. تهیه هر سری کمک جهیزیه 12 میلیون تومان و کل جهیزیه‌ها 1 میلیارد و 400 میلیون تومان می‌باشد".

وی در ادامه خاطر نشان کرد:" نمایندگی‌های فعال بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌های استان اصفهان 50 واحد می‌باشند که 500 پرسنل خدوم و جهادی، که خود را خادمان امام رضا(ع) می‌دانند، مسؤولیت اداره و اجرا برنامه‌ها و اهداف را برعهده دارند و به 8000 خانواده مددجو تحت حمایت خدمات‌رسانی همه جانبه‌ای را در بخش اقتصادی و مالی به ویژه تأمین ارزاق و پرداخت مستمری ماهیانه، آموزشی، فرهنگی و مذهبی ارائه می‌دهند".

مدیر امور شعب اصفهان نگاهی هم به طبقه‌بندی خدمات مختلف با عنایت به درخواست مددجویان داشت:" افراد نیازمند براساس تحقیقات در 5 گروه طبقه‌بندی می‌شوند که با عنایت به این موضوع سبدهای معیشتی، پک بهداشتی، ساخت و بازسازی منزل و درمان به ویژه درباره خانواده‌های با بیماری‌های سخت و خاص ارائه می‌شود".

وی همچنین بر اجرا برنامه سالیانه 4 مرحله‌ای اهدا جهیزیه اشاره کرد و از کالاهای هر سری جهیزیه نام برد:" تلاش ما این است که نیازهای اصلی نوعروسان در نظر گرفته شود و به مناسبت ایام شعبانیه و به همّت خیران بیش از 110 سری جهیزیه شامل 6 قلم اصلی مانند یخچال، گاز، بخاری گازی، پنکه، پتو، ظروف آشپزخانه[ سرویس چینی و قابلمه]، جارو برقی و فرش تهیه شد".

صاحبان ادامه داد:" برخی خیران مبالغی را مستقیم به حساب خیریه واریز و برخی دیگر اقلامی را اهدا می‌کنند و بر این اساس چند قلم از وسایل ضروری زندگی به صورت ثابت در جهیزیه‌ها با استفاده از مبالغ واریزهای نقدی وجود دارند اما مطابق با سلیقه و نیت خیران گاهی5 تا 10 قلم دیگر هم اضافه می‌شود".

چوپانی، جشن اهدا بیش از 110 کمک جهیزیه توسط امور شعب اصفهان 3 اسفند سال 1401 سالن گلستان شهدا اصفهان ایام میلاد حضرت مهدی(عج)

چوپانی هم در سخنرانی خود، طبق مصاحبه‌های گذشته‌اش اشاره‌ای به تعداد نمایندگی‌ها، خادمین و مددجویان تحت حمایت گفت و بر لزوم ارائه خدمات در راستا فقرزدایی در کل کشور، کمک به خانواده‌های ایتام، بانوان سرپرست خانوار، اشتغال و کارآفرینی، حمایت از دانش‌آموختگان نخبه، کمک به زوجین جوان با اهدا جهیزیه و مشاوره ازدواج، فرزندآوری و فرزندپروری تأکید داشت.

مدیر قرارگاه جنوب با تصریح بر عدم دریافت کمک‌های دولتی و تکیه بر پشتیبانی خیرین، اعتمادسازی و شفاف‌سازی عملکرد خیریه را یکی از مهم‌ترین بخش‌های کاری بنیاد معرفی نمود و افزود:" استان اصفهان از استان‌های برتر ایران در راستا کمک به نیازمندان است".

وی از آمادگی قرارگاه مرکزی برای کمک به اصفهان در جهت تعمیر و ساخت مدرسه خبر داد و به روش‌های تبلیغ بنیاد و جذب مشارکت خیرین از طریق بنر، تراکت، دیدار با مسؤولین اشاره  و تأکید داشت:" خانواده‌ها به مراکز ما مراجعه می‌کنند و تحقیقات به شکل عزتمندانه مطابق مشکل انجام می‌شود و هرگز تحقیق از همسایه یا کوچه و خیابان انجام نمی‌شود".

اجرا گروه سرود نوجوانان، جشن اهدا بیش از 110 کمک جهیزیه توسط امور شعب اصفهان 3 اسفند سال 1401 سالن گلستان شهدا اصفهان ایام میلاد حضرت مهدی(عج)

همچنین اجرا سرود توسط یکی از گروه‌های سرود نوجوانان اصفهانی، جاری ساختن عقد یکی از زوجین تحت حمایت حاضر در جشن و بدرقه نوعروسان با اهدا هدایای یادگاری توسط خیران و مسؤولین بنیاد از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده جشن مذکور بودند.

 نشست مشترک مدیران بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با خبرنگران در جشن اهدا 110 سری کمک جهیزیه به نوعروسان اصفهانی تحت حمایت بنیاد آبشار عاطفه‌ها اسفند سال 1401 مبعث پیامبر(ص) سالن گلستان شهدا شهر اصفهان

حضور و نشست خبری خبرنگارانی از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های کثیرالانتشار مختلف کشوری و استانی نیز در جشن اصفهان در حاشیه مراسم از جمله تسنیم، موج، تهران فردا، دفاع پرس، پیداگر، موج، ایرنا، تابناک، شرق، نصف جهان، جهان اقتصاد، شاخ سبز 19 دی، نسل فردا، اقتصاد بازار، عصر آزادی، خبر آنلاین، تحلیل بازار، رسانیوز  با مدیران بنیاد آبشار عاطفه‌ها قابل توجه بود.

تصاویر دیگری از جشن اهدا جهیزیه اصفهان

 خیریه اصفهان - مراسم عقد یکی از زوجین اصفهانی، جشن اهدا بیش از 110 کمک جهیزیه توسط امور شعب اصفهان 3 اسفند سال 1401 سالن گلستان شهدا اصفهان ایام میلاد حضرت مهدی(عج)

جشن اهدا بیش از 110 کمک جهیزیه توسط امور شعب اصفهان 3 اسفند سال 1401 سالن گلستان شهدا اصفهان ایام میلاد حضرت مهدی(عج)

جشن اهدا بیش از 110 کمک جهیزیه توسط امور شعب اصفهان 3 اسفند سال 1401 سالن گلستان شهدا اصفهان ایام میلاد حضرت مهدی(عج)

جشن اهدا بیش از 110 کمک جهیزیه توسط امور شعب اصفهان 3 اسفند سال 1401 سالن گلستان شهدا اصفهان ایام میلاد حضرت مهدی(عج)

دبیر خبر دفتر مرکزی: بیگلری

برچسب ها: جشن, بنیاد بین الملی خیریه آبشار عاطفه ها, قرارگاه محرومیت زدایی جنوب کشور, اهدا جهیزیه, مدیر قرارگاه مرکزی معین, امور شعب اصفهان, ماه شعبان میلاد حضرت مهدی, سالن گلستان شهدا اصفهان, اسفند سال 1401, خبرنگاران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور


Slide 1
اشتراک
مطلـب