نغمه شادی ولادت امام علی(ع) در جشن اکرام ایتام و جهیزیه

جشنواره اهدا دوچرخه و اسباب بازی هم زمان با ایّام زادروز مولا علی(ع) در نمایندگی‌های مختلف بنیاد آبشار عاطفه‌ها برپا شد.

ایتام تحت حمایت نمایندگی­‌های بنباد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان‌های کشور، در جشنواره بزرگ اکرام ایتام با عنوان« رزمایش علوی اهدا دوچرخه» حضور یافتند. این سری از جشن­‌ها، که هم زمان با چشن‌های دهه فجر شده است، از سیزدهم بهمن سال 1401 آغاز و تا نیمه‌های بهمن ادامه داشتند. گزارش­‌های ارسالی از سوی مدیران و مسؤولین فرهنگی از اهدا عروسک، اسباب بازی به کودکان و همچنین ده‌ها سری جهیزیه به زوجین مهرجو خبر می‌دهد.رزمایش علوی در جشن اکرام ایتام میلاد امام علی بهمن 1401بروجن لرستان

خادمین بنیاد آبشار عاطفه‌ها برای برگزاری هر چه بهتر مراسم خود، سالن‌های همایش، تالارها، مساجد و حسینیه­‌های شهرهای مختلف کشور را با تدارک آیتم­‌های هنری و فرهنگی سرگرم کننده مختلف مانند تئاتر طنز و مذهبی، موسیقی زنده، اجرا سرود، اردو و پارک بازی، شعبده بازی، برپایی غرفه امام‌شناسی در کرمانشاه، اهدا کارت هدیه، پرچم گردانی پرچم متبرّک حرم مطهّر امام رضا(ع) توسط خدّام آستان قدس رضوی، مسابقه، سخنرانی، تقدیم هدایا و تقدیر از خیرین به این امر اختصاص دادند. آغاز مراسم مذکور مزیّن و متبرک به قرائت آیات روح‌بخش کلام الله مجید بود.

رزمایش علوی در جشن اکرام ایتام میلاد امام علی بهمن سال 1401 خراسان رضوی

لازم به ذکر است در برگزاری بسیاری از این مراسم سازمان ورزش و جوانان استان­‌ها، تولیت مساجد،امامان جمعه و جماعت، نمایندگان مجلس شورا اسلامی و مسؤولان بسیاری از سازمان‌های دولتی با بنیاد آبشار عاطفه ها مشارکت گسترده‌ای را داشتند و پوشش خبری و رسانه‌ای واحدهای خبر سیمای استانی در انعکاس عمومی جشن‌های علوی نقش مؤثری را ایفا کردند.

رزمایش علوی در جشن اکرام ایتام میلاد امام علی بهمن سال 1401 اهواز

امور شعب‌ها و نمایندگی‌های مختلف بنیاد آبشار عافه‌های استان‌ها و شهرهای مختلف مانند مشهد، تهران، اهواز، همدان( مانند شعبه دمق)، اردبیل(مانند شعبه انگوت)، گرگان، سرخس، تربت حیدریه، کاشمر، بجنورد، رشت، سقز و دیگر شهرهای کردستان، کهگیلویه و بویر احمد(از جمله شعبه پاتاوه و امور شعب یاس نبی(س))، کرمانشاه، شاندیز با همکاری امور شعب ثامن، سبزوار به ویژه با گرداندن پرچم متبرک ضریح مطهر حضرت رضا(ع)، گرگان و یزد با دارا بودن پوشش خبری در کارنامه جشنواره، کرمان، آذربایجان غربی و لرستان و دیگر شهرستان‌ها تمام تلاش و عزم خود را صرف خلق شادی بی‌نظیر و به یاد ماندنی کردند تا به تداوم منش یتیم‌نوازی حضرت علی(ع) با هدف افزایش بهره­مندی جامعه از آثار مثبت تربیت شخصیت‌های سالم کمک نمایند.

اجرا نذر پیتزا میلاد امام علی بهمن سال 1401 نمایندگی دارالایتام کاشمر

همچنین برخی شعب مانند بانه اقدام به توزیع سبد غذایی و برخی دیگر از جمله کاشمر نذر اهدا پیتزا را اجرا کردند. شعب استان گلستان هم در دو جشن مجزا به 100 نوعروس خود کمک جهیزیه را با تهیه وسایل ضروری فرش، پتو، بخاری، گاز و سرویس قابلمه و 250 نفر از ایتام خود دوچرخه و عروسک و تبلت تقدیم کرد. رومشکان لرستان نیز 100 یتیم مددجوی خود را میزبانی گرمی نمود. نمایندگی عام شهر کرمان و بم استان کرمان نیز به ترتیب با تهیه سی و هفت کمک جهیزیه از میمنت این اعیاد گلچینی از خوبی‌ها را اهدا کرد. این نمایندگی‌ها یخچال، گاز، سرویس قابلمه، جارو برقی، پلوپز و پتو را در جهیزیه نوعروسان خود گنجانده بودند. در مراسم شعبه عام مسؤولین دفتر امور اجتماعی استانداری کرمان و کمیسیون اقتصادی مجلس شورا اسلامی شرکت داشتند. مراسم سایر نمایندگی‌ها هم حضور مقامات استانی و لشکری را شاهد بودند.

تصاویر چشن اکرام ایتام در نمایندگی‌های بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها سراسر کشور

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور: بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, بهمن ماه سال 1401, جشنواره اکرام ایتام, رزمایش علوی, اهدا دوچرخه عروسک جهیزیه


Slide 1
اشتراک
مطلـب