همایش اقدام و عمل سازمان های مردم نهاد در مبارزه با اعتیاد

حضور وزیر کشور ، سفیر سازمان ملل و مسئولین در غرفه فعالیت های سازمان مردم نهاد خیریه آبشارعاطفه ها

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش ، محمد حسن جهان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش با بیان این مطلب گفت: اولین همایش ملی صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه باموادمخدر حرکت بسیار مثبت و خوب از ستاد مبارزه با موادمخدر در راستای شعار اجتماعی شدن مبارزه باموادمخدر بود که در این خصوص باید از یکایک دست اندرکاران این همایش تقدیر و تشکر کرد.


وی بازتاب برگزاری این همایش در بین سازمان های مردم نهاد را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در راستای پیشگیری بنحو مطلوب استفاده کرد زیرا مشارکت های آگاهانه مردمی، پایه های استوار پیشگیری و مقابله با اعتیاد در جامعه است.


جهان با تاکید بر اینکه موفقیت در کاهش آسیب های ناشی از اعتیاد به مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد بستگی دارد افزود: باید ‏فرهنگ سازی به حدی گسترش يابد که مردم خود به صحنه بیایند و مردم هم به این باور برسند که تنها راه کاهش آسیب های موادمخدر، اجتماعی کردن آن و روش های پیشگیرانه و حضور و مشارکت مردم در این مسیر است.


وی در ادامه عزم ملی و مشارکت عمومی را لازمه مبارزه با موادمخدر دانست و تاکید کرد: موضوع مشارکت در امر مبارزه بسیار مهم و کلیدی است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش در پایان با اشاره به فعالیت های انجام شده از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در کیش اظهار امیدواری کرد با همکاری و مشارکت های مردمی بتوان در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر موفقیت های قابل ملاحظه ای در جامعه کسب شود.

برچسب ها: نمایشگاه, مسئولین, اقتصاد مقاومتی, دولت, استانهای مرکزی, تهران, وزارت کشور, مواد مخدر


Slide 1
اشتراک
مطلـب