رزمایش اکرام فاطمی و روایت فولاد از خدمات جهادی بنیاد آبشار عاطفه‌ها

رزمایش کمک مومنانه اکرام فاطمی با تهیه 5000 سبد مواد غذایی توسط بنیاد خیریه آبشارعاطفه ها و با همکاری آستان قدس رضوی در مجتمع ولایت مشهد برگزار گردید.

رزمایش کمک مومنانه اکرام فاطمی با تهیه 5000 سبد مواد غذایی توسط بنیاد خیریه آبشارعاطفه ها و با همکاری آستان قدس رضوی در مجتمع ولایت مشهد برگزار گردید.

رزمایش اهدا 5000 سبد معیشتی با نام « رزمایش اکرام فاطمی» به مناسبت ایّام دهه فاطمیّه در صبح روز پنج شنبه 8 دی ماه سال 1401 در  سالنِ بهشتِ مجتمع فرهنگی ولایتِ شهر مقدس مشهد با حضور صمیمانه محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها­، اعظم مهربان، مدیر قرارگاه مرکزی(معین) بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها، حجت‌­الاسلام والمسلمین حسین حائری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی، حجت‌­الاسلام و المسلمین عباس فرازی­‌نیا، مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی، مسؤولین مؤسسه خیریه سید الکونین و مکتب الصادق(ع) و جمعی از طلّاب حوزه علمیه مشهد برگزار گردید.

رزمایش کمک مومنانه اکرام فاطمی با تهیه 5000 سبد مواد غذایی توسط بنیاد خیریه آبشارعاطفه ها و با همکاری آستان قدس رضوی در مجتمع ولایت مشهد برگزار گردید.

در این رزمایش که مؤسسه خیریه سید الکونین و مکتب الصادق(ع) نیز در تهیه بخشی از سبدها با بنیاد آبشار عاطفه‌­ها را همراهی کرده بودند، فولاد، حائری و فرازی­‌نیا به ایراد سخنرانی در رابطه با همکاری­‌های مؤثر طرفین با یکدیگر به منظور رفع مشکلات اقتصادی موجود پرداختند و از حامیان این مؤسسات نیز یاد و قدردانی کردند. همچنین فولاد توضیحاتی درخصوص بنیاد ارائه کرد و بخش اصلی سخنرانی را به رهنمودهای رهبر اختصاص داد.

محمد جواد فولاد رزمایش 5000 سبد غذایی دی ماه سال 1401 مجتمع فرهنگی ولایت شهر مقدس مشهد

فولاد در ابتدا حرکت اسلامی به سمت خداوند را مسیر راه نورخواند و گفت:" آنچه که فرامین الهی و مکتب امام حسین و امام صادق(ع) است به وسیله ولی امر مسلمین تحقق می‌­یایبد و وظیفه داریم با اطاعت از ولایت، مسیر حقانیت راه پیامبر(ص) و راه کلام الله را بپیماییم تا به بستر ظهور مولایمان (عج) برسیم".

فولاد و فرازی نیا حضور در رزمایش اکرام فاطمی اهدا 5000 سبد معیشتی دی ماه سال 1401 مجتمع فرهنگی ولایت مشهد

وی درادامه، جهاد اجتماعی و تبیین مطرح شده توسطرهبر را محور سخنانش قرار داد:" این بنیاد، جهادی و ولایی است و این دو را ملاک عمل می­‌دانیم. در جهاد اجتماعی، در مسیر تحقق منویات رهبر تلاش کردیم و مردم نیکوکار را به عرصه امدادرسانی به قشر آسیب‌­پذیر جامعه دعوت کردیم تا بتوانیم با کمک­های این مؤمنین، جمعیتی را در ایران اسلامی پوشش دهیم و با گره‌­گشایی برای حل معضلات و مشکلات­‌شان گام برداریم. پیمودن راه اطاعت از ولایت، در دل­‌ها به بار نشست و اعتماد 1470000 خیّر را برای جذب مشارک و کمک­ در عرصه اجتماعی جلب کردیم. به لطف خداوند، رحمت الهی و عنایت ثامن‌­الائمه(ع) به بار نشست و کمک­‌ها[حتی] در دو سال شیوع کرونا و پس از آن سرازیر شد و بسته­‌های معیشتی، درمانی و دیگر بسته­‌ها را در مناسبت­‌های مختلف سال تقدیم 440000 خانوار تحت پوشش کردیم".

فولاد همچنین همکاری تحسین­‌برانگیز بنیاد با نهادهای دولتی را برمبنا دو محور مؤکد رهبر خاطرنشان کرد:" برای مشارکت در تأمین معیشت خانواده‌­ها حضور یافتیم و با سپاه، بهزیستی، کمیته امداد و مرکز خدمات­‌رسانی به طلاب خراسان رضوی و مجموعه­‌های مختلف همسو شدیم و سعادت کمک­‌رسانی را از محضر الهی در تحقق جهاد اجتماعی کسب کردیم".

مدیر عامل بنیاد جهاد تبیین را یقین به ولایت دانست:" آقا با طرح جهاد تبیین پیش‌بینی اغتشاش اخیر را می­‌کردند و مردم به عنوان تکلیف شرعی در اجرا جهاد تبیین باید بسیج می­‌شدند تا از حرکت دشمن در بحث تبلیغ امپراتوری جهان[استعمارگران] برای برهم زدن خانه و خانواده و ویرانی جامعه ما جلوگیری شود. این نقطه عطف الهی است که ولایت آگاه از نقشه­‌های شوم دشمن با طرح جهاد تبیین پرده برداشتند و طلاب و سخنرانان در حوزه فضا مجازی با طرح جهاد تبیین، ملّت را با بینش آگاهانه رهبری بیدار کردند که مغفول دشمنان دین،اسلام و شیعیان در مقابل امپراتور رسانه‌­ای نشوند".

وی در پایان با تأکید بر ولایی و جهادی بودن 3000 پرسنل بنیاد، حرکت محکم با اطاعت از اوامر رهبری را درایت مجموعه بنیاد خواند:" آنچه از برکات خدای متعال و عنایت ولی عصر وارد مجموعه می­‌شود به دلیل پشتیبانی از ولایت فقیه است و این برکات باعث شد گام‌­های اساسی در جهاد اجتماعی و تبیین برداریم و امروز دشمن در پی شکست­‌های گذشته، به سمت جنگ اقتصادی آمده است تا بتواند بازار اقتصادی جامعه اسلامی ایران را برهم بزند و مردم را با حربه کمبود معیشت به صحنه­‌های اجتماعی بکشاند اما نمی­‌داند ملّت سرخ  شهادت سیدالشهدا با عنایت به آیه : ا أَنَّمَا أَمْوَالُكُمْ وَأَوْلَادُكُمْ فِتْنَةٌ  دلبستگی به دنیا ندارد".

مهربان حضور در رزمایش اکرام فاطمی اهدا 5000 سبد معیشتی دی ماه سال 1401 مجتمع فرهنگی ولایت مشهد

در حاشیه این رزمایش،مهربان در مصاحبه با دبیر خبر سایت رسمی بنیاد، با اشاره به اقلام سبدها شامل یک کیسه 10 کیلویی برنج به همراه 2 بطری روغن، 2 بسته ماکارونی، رب و سویا افزود سبدها طی روزهای آتی در دسترس جامعه هدفِ قرار خواهد گرفت.

تصاویر منتخب  مراسم برگزاری رزمایش اکرام فاطمی 

دبیر خبر دفتر مرکزی:بیگلری

برچسب ها: سبد غذایی, رزمایش, سخنرانی مدیر عامل بنیاد آبشار عاطفه ها, مدیر عامل بنیادبین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, رزمایش اکرام فاطمی, دهه فاطمیّه, طلاب حوزه علمیه مشهد, عباس فرازی نیا, مدیر قرارگاه مرکزی معین, خیریه سیدالکونین, حسین حائری, حوزه علمیه مشهد, مکتب الصادق مشهد


Slide 1
اشتراک
مطلـب