شادی ایتام مشهدی و دیگر شهرها در روز ولادت امام علی و روز پدر

محمد جواد فولاد و خادمین بنیاد آبشار عاطفه­‌ ها با اهدا دوچرخه و عروسک به ایتام مشهد و سراسر ایران در رزمایش اهدا دوچرخه در خجسته میلاد حضرت علی(ع)، تصویرگر یتیم‌ ­نوازی مولا شدند.

بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها در پانزدهم بهمن ماه جاری، به یمن میلاد حضرت علی(ع)، حیدر کرّار، رزمایش بزرگ اهدا دوچرخه و عروسک با عنوان « جشنواره اکرام  ایتام و یتیم نوازی علوی» را در مجتمع بزرگ آیه‌­های مشهد همراه با برنامه­‌های متنوع مفرّح و فرهنگی و شرکت جمع کثیری از ایتام مددجو و خانواده‌­هایشان، پرسنل شعب مشهد، فرماندار مشهد، نماینده آستان قدس رضوی و مقامات استانی برگزار کرد.

یتیم نوازی ، مجتمع آیه ها مشهد بهمن سال 1401 میلاد امام علی تئاتر عروسکی مجتمع آیه ها جشنواره اکرام ایتام

در این جشن که همزمان با سایر شعب بنیاد آبشار عاطفه­‌ها در جای جای کشور برپا شد فولاد و فرماندار مشهد برای حضّار سخنانی را در وصف یتیم ­نوازی و مهربانی پدر یتیمان، مولی‌الموحدین(ع)، ایراد کردند. اجرا مداحی، همخوانی گروه سرود دختران و پسران، اجرا زنده تئاتر عروسکی و برگزاری مسابقه با اهدا جایزه بین کودکان حاضر در سالن توجه کودکان را برانگیخت. پس از این تماشای این برنامه‌­ها، بخش اهدا دوچرخه و عروسک اجرا شد و صرف ناهار در مجتمع مذکور پایان­‌بخشی به یادماندنی برای مدعوین کوچک و بزرگ بود.

فولاد مدیر عامل بنیاد آبشار عاطفه ها مجتمع آیه ها میلاد امام علی بهمن 1401 جشنواره اکرام ایتام

محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه‌­ها، در ابتدا سخنان خود ضمن تبریک روز میلاد مولود کعبه(ع)، برآوردن نیازهای ایتام را در زمره مهم‌­ترین اهداف بنیاد خواند و ادامه داد:" امروز مفتخریم در جشنواره اکرام ایتام که از قبل برای اجرا هماهنگ در سراسر کشور در میلاد حضرت علی(ع) برنامه­‌ریزی شده است هدایای مورد علاقه و درخواست شده از سوی کودکان یتیم مددجو را به آنان تقدیم کنیم. برحسب بررسی­‌های به عمل آمده اکثریت فرزندان ایتام درخواست دوچرخه داشتند که به لطف خداوند و خیرین با همّت سرزمین ایران اسلامی، دوچرخه ­ها فراهم شد که در مراسم جشنواره اکرام ایتام و رزمایش اهدا دوچرخه اهدا کنند و جا دارد از همه خادمان تقدیر و تشکر نمایم. از همه خیّرینی که همّت کردند پشتوانه این عمل خیرخواهانه را تأمین کنند بر دستان انفاق­گر آنان بوسه بزنیم".

محسن داوری فرماندار مشهد مجتمع آیه ها میلاد امام علی بهمن 1401 جشنواره اکرام ایتام

محسن داوری، فرماندار شهر مقدس مشهد، نیز که از میهمانان و سخنرانان ویژه مراسم جشنواره اکرام ایتامِ مجتمع آیه­‌های مشهد بود ضمن تقدیر و تشکر فراوان از خدمات و زحمات تمامی مسؤولین و خادمین بنیاد بیان داشت:" دهه مبارک فجر و میلاد حضرت علی بن ابیطالب(ع) را تبریک عرض می­‌کنم. امروز خیلی مسرورم که در این عید بزرگ، در جمع فرزندانی هستم که از نعمت پدر محروم هستند و به همّت مسؤولین آبشار عاطفه‌­ها محفلی ایجاد شده است تا این فرزندان شاد باشند و مثل همیشه این بزرگواران از یتیم‌­نوازی امام علی(ع) الگو‌برداری کردند. من به عنوان فرماندار مشهد به این همّت غبطه می­‌خورم و به رسم ادب و تشکر در این جلسه شرکت کردم. چنین محفلی می‌­تواند در حوزه‌­های مختلف مؤثر باشد و هست".

داوری فرماندار مشهد جشنواره اکرام ایتام و رزمایش اهدا دوچرخه میلاد حضرت علی بهمن ماه سال 1401 مجتمع آیه¬های مشهد

وی در حاشیه مراسم هم یک بار دیگر از همّت فراوان مجموعه مردم نهاد بزرگ و تأثیرگذار بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها تشکر و سپاسگزاری گرم خود را ابراز داشت.

داوری فرماندار مشهد جشنواره اکرام ایتام و رزمایش اهدا دوچرخه و عروسک میلاد حضرت علی بهمن ماه سال 1401 مجتمع آیه-های مشهد

همچنین داوری در بخش اهدا دوچرخه به پسران و عروسک به دختران تحت حمایت شعب مختلف شهر مقدس مشهد، دوشادوش محمد جواد فولاد، رمضانی، مدیر ایتام کشور، و دیگر مسؤولین بنیاد آبشار عاطفه­‌ها  با تبریک مجدد عید آسمانی زادروز امام علی(ع) و روز پدر به این نوگلان سرزمین گوهربار ایران عزیز، هدایا را در محوطه مجتمع مذکور به دست ایتام مددجو دادند.

چشم نوازی تصاویر تکمیلی جشن میلاد پدر یتیمان، حضرت علی(ع)

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور:بیگلری

برچسب ها: مدیر عامل بنیادبین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, بهمن سال 1401, میلاد امام علی ع, جشنواره اکرام ایتام, مجتمع آیه های مشهد, محسن داوری فرماندار مشهد, اهدا دوچرخه و عروسک, جشن فرشته ها


Slide 1
اشتراک
مطلـب