شعب بجنورد، رفسنجان و سر پل ذهاب به استقبال شادمانه‌های رجب ‌رفتند

با شروع ماه سراسر فضیلت رجب، شعب بجنورد، رفسنجان و سر پل ذهاب درب‌های گشاینده نعمت­‌های خداوند را دق­‌الباب کردند.

شعبه ایتام رفسنجان، امور شعب بجنورد و شعبه سر پل ذهاب در استان کرمانشاه و سایر شعب مختلف بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها با ورود به ماه رجب و نزدیک شدن به اعیاد این ماه، که زمان خودسازی و تهذیب نفس به درگاه باری تعالی است، تکاپوی برپایی جشن­‌ها و مراسم مختلف ویژه خود را درپیش گرفته­‌اند.

1401حضور کودکان تحت حمایت شهب بجنورد در تلار داریوش بجنورد امور شعب خراسان شمالی بهمن سال

ناصری، مسؤول فرهنگی امور شعب خراسان شمالی در شهرستان بجنورد، از دعوت 90 کودک تحت مددجو این شهرستان به مراسم جشن و صرف نهار در تالار داریوش بجنورد به میزبانی مدیر این تالار، که از خیّرین بجنوردی بنیاد آبشار عاطفه‌­ها است، در دوم بهمن ماه سال 1401خبر داد و برنامه­‌های در نظر گرفته شده را تشریح کرد:" کودکان تحت حمایت شعبه عام و شعبه ایتام بجنورد در یک  پذیرایی و دورهمی صمیمانه نیم روز یک شنبه هفته جاری  دعوت داشتند".

به گفته ناصری، مالک تالار مذکور که از خیرین نوعدوست شعب بجنورد است، بانی و برگزارکننده این مهمانی دوستانه و به صورت داوطلب در فواصل زمانی مختلف میزبان کودکان مددجو بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه‌­ها می­‌باشند. مسؤولین تالار داریوش بجنورد در این مراسم که با همراهی خادمین امور شعب، شعبه عام و ایتام این شهرستان آن را برگزار کردند برنامه‌­های متعدد تفریحی و سرگرمی­‌های مناسب رده سنی کودک و نوجوان از جمله اجرا مسابقه، شعر و موسیقی بدون کلام را تقدیم نگاه میهمانان کوچک خود نمودند.  

جشن تکلیف 430 تن از دختران 9 ساله سرپل ذهاب حرم اسحاق ابن احمد بهمن 1401

 خادمین شعبه سرپل ذهاب از توابع استان کرمانشاه هم در روز دوشنبه 3 بهمن ماه جاری با برپایی جشن تکلیف 430 تن از دختران 9 ساله خود با نام «پروانه­‌های محرابی» در حرم احمد ابن اسحاق این شهر، آغاز رجب­‌المرجب را گرامی داشتند. این مراسم که با حضور دختران 9 ساله و مادران­‌شان برپا گردید، حجت­‌الاسلام عسکری، یکی از کارکنان حرم احمد ابن اسحاق و نماینده امام جمعه سر پل ذهاب، در کنار آموزش قواعد و قرائت صحیح بخش­‌های مختلف نماز، با اجرا مسایقه‌­های مذهبی و شادِ بازی محور با موضوع نماز به بچه‌­ها هدایا مختلفی را به رسم یادبود و ثبت خاطره شیرین جهت تشویق به ادا فریضه نماز اهدا نمود.

در جشن پروانه‌­های محرابی سر پل ذهاب،رییس آموزش وپرورش شهر سرپل ذهاب که یکی از مقامات حاضر و سخنرانان جشن بود از بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها به جهت اجرا و به ثمر رساندن فعالیت­‌های فرهنگی تقدیر و تشکر نمود. همچنین همراه با مدیر و خادمین شعبه بنیاد آبشار عاطفه‌­ها سرپل ذهاب می‌­توان به حضور مسؤولین حرم احمد ابن اسحاق و دفتر امام جمعه این شهر،  فرمانده سپاه ناحیه سر پل ذهاب و هیئت همراه، نماینده کمیته امداد امام خمینی، فرمانداری و سایر نهادهای دولتی مسؤولین در این مراسم اشاره نمود.

گفتنی است بنا به گفته مسؤول فرهنگی شعبه مذکور تهیه بسته­‌های نماز شامل چادر نماز و جانماز و سایر اقلام بسته­‌ها به همراه بسته پذیرایی را شعبه سر پل ذهاب و هزینه تهیه هدایا بخش نماز و مسابقه را تولیت حرم احمد ابن اسحاق به طور جداگانه تقبل کرده بودند.

وی همچنین تصریح کرد تعدادی از بسته­‌های نماز آماده شده هم به مدارس روستاهای اطراف جهت اهدا به دختران نه ساله شهرستان ارسال شده است.  

جشن اهدا جهیزیه به نوعروسان شعبه ایتام رفسنجان به مناسبت آغاز ماه رجب و ولادت امام محمد باقر(ع) بهمن سال 1401

شعبه ایتام رفسنجان در استان کرمان نیز به یمن آغاز ماه مبارک رجب و در آستانه ولادت باسعادت امام پنجم شیعیان، امام محمد باقر(ع) با یاری خداوند و همراهی خیّرین سومین روز از بهمن ماه جاری را به برگزاری جشن اهدا جهیزیه به 9 تن از نوعروسان مددجو تحت حمایت خود اختصاص داد.

کارگاه آموزش مهارتهای ارتباط صحیح همسران آغاز ماه رجب بهمن سال 1401

نجمه قاسمی، مدیر شعبه ایتام رفسنجان، با اشاره به اعتبار کل صرف شده به ارزش 160 میلیون تومان برای خرید اقلام تمامی جهیزیه‌های آماده شده در ادامه در رابطه با جزئیات برگزاری این جشن به دبیر خبر دفتر مرکزی اظهار داشت:" در این مراسم که علاوه بر نوعرسان، میزبان مادران این عزیزان هم بودیم، اقلام جهیزیه برای همه نوعروسان یکسان نبود، بلکه بر اساس درخواست نوعروسان و نیازسنجی صورت گرفته برای هر زوج وسایل مورد نیاز به طور جداگانه تهیه و اهدا شده است. کمک­‌های جهیزیه­‌های آماده شده این جشن طبق روال گذشته شامل وسایل ضروری زندگی شامل یخچال، گازخوراک پزی، فرش، پتو، ماشین لباسشویی، سرویس قابلمه و بخاری گازی می­‌باشد".

اهدا هدایا به نوعروسان شعبه ایتام رفسنجان توسط مدیر  شعبه در ماه رجب  بهمن ماه سال 1401

برگزاری کارگاه آموزش مهارت­‌های پیش از ازدواج با محور ارتباط شایسته با همسر توسط کارشناس مشاور خانواده و اجرا مولودی‌خوانی و دف­‌نوازی توسط یکی از گروه­‌های هنری شهرستان از جمله برنامه­‌های برجسته جشن روز دوشنبه این شعبه بود. همچنین در بخش اهدا هدایا، قاسمی با اهدا یک جلد کلام­‌الله مجید، شاخه گل رز، کتاب دعای ماه رجب و اعمال آن، یک جلد کتاب در ارتباط با روابط همسران با عنوان «پا به پای بهشت» و یک شیشه عسل با طرح گل به نوعروسان، آغاز زندگی مشترک‌­شان را تبریک گفت.  

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور:بیگلری

برچسب ها: جشن تکلیف, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, اهدا جهیزیه, اهدا جهیزیه شعبه رفسنجان, پذیرایی ناهار امورشعب بجنورد, کودکان مددجوبجنورد در تالار داریوش, پروانه های محرابی شعبه سرپل ذهاب, بهمن ماه سال 1401, حرم احمد ابن اسحاق


Slide 1
اشتراک
مطلـب